FROLOV і MARSALA випустили колекцію sustainable-взуття
Бренди FROLOV і MARSALA випустили вечірні туфлі-трансформери й аксесуари до них. До колекції увійшли моделі, інкрустовані камінням, а також знімні браслети на ремінцях і насадки на підбори. Маючи одну пару базового взуття, можна змінювати й доповнювати його зовнішній вигляд за допомогою аксесуарів, а отже купувати менше й підтримувати ідею slow fashion. Змінні деталі продовжать життя улюбленої пари й допоможуть надати нового настрою всьому образу.
Знімання рекламної кампанії колекції також підтримує ідею slow life. Його зробили в перші дні після послаблення карантину на дачі дизайнера Івана Фролова, який сам і закарбував кампанію на світлинах.
Ще точніше її настрій розкриває бекстейдж, знятий у найкращих традиціях 1990-х.
Фотограф: Іван Фролов
Стиліст: Оля Жижко
Моделі: Лера Бублейко @faces_model_agency; Анна Віктор @cat_B
Візажист: Вадим Кравченко
Перукар: Юлія Стець
Відео: Юрій Двіжон
Монтаж: Дмитро Голишевський
Музика: Voin Oruwu — Iterance (NECHTO RECORDS)