Рекламна кампанія FLOW the Label весна-літо 2018
Україно-бельгійський бренд представив рекламну кампанію колекції весна-літо 2018, показ якої пройшов в музеї Тараса Шевченка в рамках Mercedes-Benz Kiev Fashion Days. Нова робота Вікторії Баланюк натхненна грецької культурою і міфологією. У ній проглядаються жіночні силуети грецького костюма, які врівноважуються масивними елементами – люверсами. "У лукбуці ми показали двох різних дівчат – героїнь FLOW, кожна по-своєму носить речі нашого бренду, але обидві залишаються жіночними і сексуальними", – коментує дизайнер Вікторія Баланюк.


В об'єктиві фотографа Василини Врублевської моделі позують в образах з нової колекції, яка також була представлена на Тижні моди в Парижі. У зйомці також використані предмети з ювелірної лінії, яку розробив для бренду FLOW the Label київський майстер Сергій Жернов.

Photographer: Vasilina Vrublevskaya
Stylist: Stas Soulkeeper
Make up: Yuliya Zalesskaya
Hair: Yuliya Stets
Production: Kateryna Mahno
Models: Olena Sendetskaya (Faces) и Yarena (1Mother)
Читайте також:
Что нужно знать о Victoria’s Secret Fashion Show 2017
Conde Nast закликає боротися з домаганнями у модній індустрії