Fioever BVLGARI: ненудна класика в історії бренду
Кожну з ювелірних прикрас BVLGARI створювали в дусі вічних цінностей. Коштовне каміння, масивні обрамлення, впізнаваний "зміїний" код бренду – історія, що триває понад 100 років, знову змогла здивувати своїх шанувальників.
Основні тренди сучасного світу – омолодження аудиторії і comeback 80-х – проникли і в аксесуарну моду. Але для BVLGARI все почалося ще раніше, коли разом з солодкими прикрасами Gelati Ювелірний Дім оголосив війну суворій класиці. Їх останні колекції все частіше звернені до трендсеттерів, які не бояться здаватися несерйозними, коли вибирають монументальні бренди.
Поєднувати непоєднуване – це вже не виклик, це аксіома знакових образів 2018 року. Всього місяць тому бренд з віковою історією представив колекцію діамантів, присвячену італійській безтурботності і внутрішній силі жінки. Обличчям колекції Fiorever Ювелірний Дім обрав виконавицю однієї з головних ролей у фільмі про пограбування – Урсулу Коберо, чий образ багато в чому нагадує Матільду з "Леона", що виросла. Що може бути більш резонуючим, ніж 29-річна bad girl в ніжних квіткових прикрасах від BVLGARI?
Передати весь трепет і сміливість сьогодення – основне завдання, яке поставила перед собою директор Bvlgari, Лючія Сільвестрі, під час створення колекції Wild Pop. Так з'явилися прикраси, які поєднали в собі бунтарський стиль 80-х, роботи Енді Воргола і популярність реп-культури. Причому звернення до короля поп-арту не випадкове: майже 40 років тому інтеграція традиційних прикрас BVLGARI в світ поп-культури відбулася саме завдяки його стилізації фотозйомок для The Interview.
Інтернет-революція, поява соціальних мереж, підкорення космічного простору, екранізація фільмів Marvel і популяризація музики в стилі електро-гаус. Постійна біполярність – технічний прогрес вдень і сяйво дорогоцінних каменів у пірсінгу перших it-girl ввечері – підштовхували до створення максимально практичних прикрас. Так, не випадково і, як завжди, з випередженням свого часу, 1999 року BVLGARI створили колекцію B.Zero1.
Багату історичну спадщину, назавжди застигле в архітектурі Колізею і Пантеону, трансформували у впізнавану спіраль золотих кілець. З кожною наступною модернізацією колекції, дизайнери BVLGARI намагалися відсікати зайве, чим наближались до популярного у 2000-х мінімалізму і функціональності. Але головною подією початку тисячоліття стала колаборація бренду з Заха Хадід, що додало "силу геометрії і пропорцій, асиметрії і монолітності" в уже сталу класику B.Zero1. Ще один напрямок бренду, що активно розвивався в 2000х, – чоловічі турбійони, які відмінно вписалися в образ марвеловської Залізної Людини.
Десятиліття, в якому вчорашні підлітки зірвали Джек-пот, можна назвати одним словом – перебільшення. Поява МTV вихід десятки культових фільмів про школярів, постмодернізм, дух боротьби і падіння Берлінської стіни, постійний рух і збагачення. Не випадково 1984 року Будинок BVLGARI очолив 27-річний спадкоємець засновників бренду, Франческо Трапані, який змінив хід ювелірної історії компанії. Він не тільки один з перших почав підтримувати благодійні проекти для захисту навколишнього середовища, а й розширив виробничу лінію BVLGARI, освоївши аксесуарну і парфумерну ніші.
Ще один символ 1980-х – зародження фемінізму. Маргарет Тетчер, Мадонна і Опра Вінфрі показали особистим прикладом, що жінка може бути успішною і самодостатньою і без чоловіка. Вона може сміливо запозичувати такі традиційно чоловічі елементи, як широкі плечі і прикраси без дорогоцінних каменів. В одязі ними стали піджаки від Armani, а в ювелірному бізнесі – Parentesi і Turbogas від BVLGARI.
Тільки через десять років після закінчення війни в світі знову заговорили про моду і розваги. Золоті роки Голлівуду і розвитку телебачення, розкішне життя Мерилін Монро і поява професії супермоделі. Після військової розрухи і затяжного періоду відновлення молодим людям з 50-х хотілося краси і надлишку в усіх можливих проявах.
Для BVLGARI післявоєнні роки стали чи не найпродуктивнішим періодом в історії бренду. Відійшовши від традиційної французької ювелірної школи, сини засновника Будинку, Джорджіо і Костянтино Булгарі, випустили колекції, що стали культовими і зберегли актуальність навіть сьогодні, наприклад, Serpenti і Monete. Крім того, саме BVLGARI змогли популяризувати жовте золото і геометричні форми огранювання.
Якщо в довоєнні часи ювелірні прикраси здавалися недоступною примхою і створювали їх, в основному, для багатих сімей під замовлення, то в міру розвитку BVLGARI вони ставали все більш затребуваними для всіх – незалежно від віку, статку та кольору шкіри. Будь-яка важлива подія завжди знаходила свій відгук в колекціях італійського ювелірного дому. З часів засновників BVLGARI і до наших днів бренд залишається не тільки сміливим трендсеттером, а й постійним борцем з нудною класикою.