До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Джіджі Хадід – нове обличчя Prada

Характерна подвійність Prada, продемонстрована на показі жіночої колекції весна-літо 2019, розвинута у новій главі Prada 365 – Double Exposure – реальність, перетворена в кінопроекцію в межах нової кампанії для жінок і чоловіків.

Double Exposure, рекламна кампанія Prada весна-літо 2019

У новому кампейні взяли участь одразу п'ять моделей: Фрея Беха Еріксен, Джіджі Хадід, Майка Інгі, Лю Вень і Анок Яй, які перевтілились у персонажів, названих на честь аксесуарів Prada: Sybille, Sidonie, Margit, Odette і Belle. Ці імена обрали на основі багатої спадщини великих жінок в кінематографі. А моделі-чоловіки: Даан Дуес, Йонас Глёр і Тхе Мін Парк, – представлені в ролі обожнюваних публікою акторів, що доповнють жіночі образи "чоловічим началом". Моделі стають головними героями фільму, ефектно відтвореними в образах кіноідолів нашого часу.

Реклама
Double Exposure, рекламна кампанія Prada весна-літо 2019

Образи чоловічої та жіночої кампаній, зафіксовані фотографом Віллі Вандерперре, починаються з серії короткометражних фільмів, спеціально створених для Prada. Ці роботи зняті і озвучені як повнометражні стрічки: знаменитий оператор-постановник Бенуа Дебі відповідав за їх візуальну сторону, а звукорежисер Фредерік Санчес написав для кожної музику. П'ять фільмів створили, щоб продемонструвати жіночу колекцію весна-літо 2019, а ще два – присвячені чоловічому одягу. Як у випадку з голлівудськими фільмами, ці кіноафіші – новий етап в еволюції Prada 365 – є тизерами до кінострічок, які скоро з'являться на екранах. Вони будуть представлені в січні і лютому 2019 року на сайті prada.com.

Double Exposure, рекламна кампанія Prada весна-літо 2019

З характерною і легко впізнаваною іконографією кіно, зображення стають частиною великого цілого. Кожне з них представлене як фрагмент з оригінального фільму: фігури, ніби спіймані в русі, без коментарів і пояснень, загадкові погляди, спрямовані за кадр, в неоднозначному художньому діалозі. Застиглі на півслові образи, взяті з класичного кіно, чимось нагадують нам вже знайомі картини. Це одночасно віддзеркалення і заломлення, минуле і сьогодення.

Double Exposure, рекламна кампанія Prada весна-літо 2019

Негласна подвійність стає явною завдяки графічному нашаруванню образів, ще одному прояву дуальності. Розфарбовані кольором портрети є фоном для дії на передньому плані, що створює подвійне бачення кожної фігури, статичні зображення з відлунням руху. Вони миттєво нагадують про подвійність: особистості актора на противагу його ролі, кінозірки і кіноперсонажі. Крім того, це і відображення багатогранності кожного з нас, яка виражається в кінотеатрі нашого повсякденного життя.

Double Exposure, рекламна кампанія Prada весна-літо 2019
Double Exposure, рекламна кампанія Prada весна-літо 2019
Double Exposure, рекламна кампанія Prada весна-літо 2019
Double Exposure, рекламна кампанія Prada весна-літо 2019

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.