Дочка Міли Йовович уперше стала обличчям модного бренду
Евер Андерсон, 14-річна дочка Міли Йовович, пішла по модельних стопах матері — дівчинка вперше стала обличчям модного бренду. Дебютним для неї став контракт з Miu Miu.

Евер уже давно прихильна до бренду Miu Miu. Вона брала участь у недавньому шоу марки в Парижі й нерідко вибирала грайливе вбрання авторства Міучії Пради для червоних доріжок. А тепер знялася в рекламній кампанії, над якою працювали фотографи Мерт Алас і Маркус Пігготт. У їхньому об’єктиві юна дівчина постала в брючній двійці з укороченим жакетом і білій футболці, у розшитій лелітками сукні в кращих традиціях диско й костюмі з деніму з декорованими джинсами. Стилізувала знімання Лотта Волкова.

Знімання Евер Андерсон стало частиною глобальної кампанії під назвою Miu Miu Nuit, натхненої звучанням вечірніх суконь і промовистим мерехтінням — вишивкою лелітками, стразами з кристалів, блиском атласу й оксамиту. Також у ньому взяли участь такі висхідні зірки, як Сіера Браво й Кікі Лейн. "Зірок цієї рекламної кампанії, яку зняли Мерт Алас і Маркус Пігготт, закарбовано в класичних „нічних" місцях: у порожньому коктейльній барі, у вестибюлі з важкими портьєрами, біля освітленого входу в закритий клуб. Ці знімки сповнені спогадів про щойно завершене свято й передчуття майбутнього — власне одяг, з вишивкою й прикрасами, сповнений радощів і оптимізму, також слугує нагадуванням про вечірки", — розповідають у Miu Miu.

