До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Діалоги: перший кампейн Рафа Сімонса і Міуччі Пради

Після презентації своєї першої спільної колекції сезону весна-літо 2021, услід за якою відбулася онлайн-пресконференція із запитаннями від шанувальників бренду, дует Міуччі Пради й Рафа Сімонса вирішив додатково вивчити ідею залучення розмови з клієнтами до нової рекламної кампанії Prada.

Зокрема, зображення нового кампейну досліджують вплив технологій на життя за останній рік і відзначають роль, яку вони відіграли в забезпеченні зв’язку між людьми, попри географічні відстані.

Реклама

У найбезпосереднішому вияві кожне зображення закликає до розмови, ставить пряме запитання глядачам і пропонує їм надати свої відповіді на вебсайті бренду. Згідно із заявою компанії, отримані відповіді стануть складовою частиною кампанії на поточному етапі її розвитку, що дасть змогу підтримувати діалог між двома сторонами.

Запитання в межах кампанії стосуються різних тем, здебільшого технологій, поглядів на майбутнє і людських цінностей, як-от різноманітність, інклюзивність і стійкість. Наприклад, серед них є такі: "Творчість — це дар чи вміння?", "До якої утопії ви прагнете?", "Слово „хмара" змушує вас думати про дані чи про небо?", "Нам варто сповільнитися чи пришвидшитися?" та інші.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.