До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Демографія: Burberry осінь-зима 2019/2020

Якщо хтось і знає, як залучити молоде покоління покупців, то це саме людина, яка першою перетворила толстовки у предмети розкоші. Ріккардо Тіші, який посів позицію креативного директора Burberry минулого року, вже приносить компанії дивіденди: як тільки його дизайни з'являють у продажі, зі швидкістю світла набувають статусу sold out.

Burberry осінь-зима 2019/2020
Burberry осінь-зима 2019/2020

Незважаючи на те, що Тіші всіляко сприяє різноманітності в компанії і орієнтується на молоду аудиторію, він не забуває про спадщину бренду і працює з архівами, щоб задовольнити потреби всіх груп покупців. Так, у його новій колекції легко відстежується кілька умовних категорій: буржуазія, панки, діти вулиць і містяни.

Реклама
Burberry осінь-зима 2019/2020
Burberry осінь-зима 2019/2020

Від класичних шовкових блуз, знакових бежевих пальт і тренчів, елегантних костюмів і спідниць-олівців до металевої бахроми, окантувань у формі пружин, пуховиків зі шлейфами і оксамитових капюшонів – колекція сезону осінь-зима 2019/2020 врівноважено деконструйована.

Burberry осінь-зима 2019/2020
Поряд з цими ідеями Тиші представляє і більш знакові для себе речі, які апелюють до його ранніх років в індустрії: розслаблені силуети, корсети на об'ємних сорочках, а також трохи мережива і пір'я, які символізують улюблений вікторіанський стиль Тіші.

Переглянути всю колекцію Burberry осінь-зима 2019/2020.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.