До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Перший погляд: різдвяна рекламна кампанія Burberry

Ріккардо Тіші представив анонс своєї різдвяної рекламної кампанії Burberry, яка для багатьох вже стала доброю традицією, що нагадує про наближення зимових свят. Креативний директор у своєму дебютному кампейні хотів показати, що його колекції доречні для людей будь-якого віку: від матері до доньки, від батька до сина. Так, в рекламній кампанії взяли участь: модель Наомі Кемпбелл, її мама Валері Морріс-Кемпбелл, актори Метт Сміт і Крістін Скотт Томас, співачка M.I.A, а також художниця і фотограф Джуно Каліпсо, яка, за сумісництвом, і робила цю зйомку.

Крістін Скотт Томас

Під час свого дебютного показу для британського бренду на лондонському Тижні моди у вересні Тіші сказав: "Чому ми пропонуємо одяг лише для однієї особистості, особистості, адже можна створити одяг незалежно від віку, раси і способу життя?". Нова ідея дизайнера реалізована у рекламному кампейні, який представлять 13 листопада.

Реклама

<b>Burberry1</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.