Без обличчя: рекламна кампанія Gudu осінь-зима 2018/2019
Грузинський дизайнер Лаша Мдінарадзе, засновник бренду Gudu, який живе і працює в Києві, представив лукбук до нової осінньо-зимової колекції. Роботи грузина відрізняє еклектичність і різноплановість – Мдінарадзе любить поєднувати непоєднуване, експериментувати з фактурами, нашаровувати їх одна на одну, але при цьому в його колекціях завжди є місце чуттєвості і сексуальності.
Характерна риса бренду Gudu – закриті обличчя. Лаша Мдінарадзе розповідає, що він не хоче, щоб глядачі відволікалися на обличчя моделей, а були сфокусовані саме на одязі. Над кампанією до нової колекції дизайнер працював з фотографом Дмитром Коміссаренком.
Читайте також: