Берлін кличе: презентація капсульної колекції HUGOxLiamPayne
Одні з перших асоціацій, які виникають при згадці Берліна, це не тільки Рейхстаг і Берлінська стіна, а й музичні традиції німецької столиці. Саме тому бренд HUGO презентацію нової капсульної колекції, створеної разом зі співаком Ліамом Пейном, влаштував у вигляді масштабної вечірки.
Відбулася вона в будівлі колишньої паперової фабрики в Східному Берліні, неподалік від знаменитого техно-клубу "Бергайн". Урбаністичні пейзажі і крита будівля, що разом вмістили понад 1000 людей, стали найкращим фоном для колекції, в якій спорт змішався з міською культурою. Розглянути ключові її речі гості змогли під час виступу самого Пейна. Він вийшов до розпаленілого натовпу в білій оверсайз-футболці з контрастним коміром-манжетом, на якому великими літерами написано HUGO, чорних напівспортивних штанах на гумці, але при цьому доречних навіть в офісі, і білосніжних кедах. В останніх він буквально літав над сценою, рухався м'яко і ритмічно.
Всього до колекції увійшли 10 речей, але кожна з них по-різному розкриває характер Пейна та ідеально вписується в ДНК HUGO. "Ми хотіли розмити межу між формальним одягом і спортом, – каже креативний директор марки Барт де Бейкер. – Нам важливо, щоб цей одяг комфортно було носити щодня". Шанувальники артиста відразу помітили кілька важливих деталей у колекції, наприклад, інтерпретацію татуювання Пейна у вигляді шеврона. Вона стала частиною логотипу HUGO, так надала йому ще більш динамічного і зухвалого вигляду. Також її форма проглядалася на деталях блискавок і інших елементах одягу.
Послухати Ліама та ознайомитися з колекцією ближче, до Берліна прибули топ-моделі Стелла Максвелл і Вінні Гарлоу, до яких приєдналися локальні зірки: Стефані Гізінгер, Лена Герке та Яннік Шуманн, а також fashion-преса з усього світу, інфлюенсери і амбасадори HUGO в своїх країнах.
Більше про колаборацію на сайті HUGO.