КУПИТИ КВИТКИ

Британський слід: рекламна кампанія Alexander McQueen весна-літо 2019

Британський бренд Alexander McQueen представив нову рекламну кампанію сезону весна-літо 2019, головною героїнею якої стала Нора Атталь – 19-річна марокканська модель, яка вже встигла попрацювати з Chanel, Christian Dior, Burberry і Elie Saab. Зйомки минули у Великобританії на тлі культового об'єкту Ейвбері.

Нора Атталь у рекламному кампейні Alexander McQueen весна-літо 2019

На чорно-білих світлинах рекламного кампейну моделі позують на тлі кам'яно-ландшафтних споруд у ніжних сукнях, які апелюють до епохи Середньовіччя, геометричних сукнях з корсетним верхом, асиметричних піджаках з масивними ременями, шкіряних басках і куртках, що імітують зброю. У числі моделей: Лара Стоун, Кесева Абоа, Бінкс Волтон, Чуньї Ліу, Джин Кемпбелл і Нора Атталь.

Реклама.
Рекламна кампанія Alexander McQueen весна-літо 2019

Атталь дісталися відразу кілька образів: чорна сукня, сплетена у стилі макраме і романтичне мереживне вбрання, прикрашене численними оборками та доповнене грубим елементом у вигляді шкіряної баски.

<b>Alexander McQueen весна-лето 2019</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.