До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

8 супермоделей у новій рекламній кампанії Donna Karan New York

Сінді Кроуфорд, Лінда Євангеліста, ЕмберВалетта, Шалом Харлоу, Керолін Мерфі, ІманХаммам, Карлі Клосс і ЛіяКебеде стали головними зірками нової масштабної рекламної кампанії DonnaKaranNewYork, присвяченої весняному перезапуску.

Сінді Кроуфорд, Лінда Євангеліста, Ембер Валетта, Шалом Харлоу, Керолін Мерфі, Іман Хаммам, Карлі Клосс і Лія Кебеде
Сінді Кроуфорд, Лінда Євангеліста, Ембер Валетта, Шалом Харлоу, Керолін Мерфі, Іман Хаммам, Карлі Клосс і Лія Кебеде

Реклама

Супермоделі об’єдналися для кампанії з назви InWomenWeTrust (назва оригінальної кампанії DonnaKaranNewYork 1992 року), що не тільки відзначає минуле, але й дивиться в майбутнє в дусі Донни Каран, яке полягає в позачасовій елегантності та доступній розкоші.

Керолін Мерфі для Donna Karan New York
Керолін Мерфі для Donna Karan New York

Фотографкою нового кампейну стала Енні Лейбовіц, стилісткою — Джесіка Діл, а креативним директором — ТрейЛерд, який раніше 11 років працював у DonnaKaranInternational і 9 років керував соціальними мережами бренду у своєму агентстві Laird + Partners.

Керолін Мерфі для Donna Karan New York
Керолін Мерфі для Donna Karan New York

Бренд DonnaKaranNewYork вперше був представлений у 1985 році та належав дизайнерці та її покійному чоловікові Стефану Вайсу, перш ніж був проданий компанії LVMH в 2001 році за 243 мільйони доларів. У 2016-му G-III придбав марку за 650 мільйонів доларів та відправився в архів, щоб переосмислити бренд: команда вивчила тисячі архівних образів і вінтажних деталей, щоб розробити колекцію відповідно до потреб сучасного споживача.

Керолін Мерфі для Donna Karan New York
Керолін Мерфі для Donna Karan New York

У 1990-х роках DonnaKaranNewYork був улюбленим брендом ділових жінок, які обожнювали класичні сорочки, спідниці-олівці, брючні костюми та взуття марки. Комфорт та ідеальна посадка в поєднанні з класичними фасонами, традиційно високою якістю матеріалів, інноваційним дизайном та базовою палітрою речей зробили американський лейбл по-справжньому культовим.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.