4 чоловічі бренди, які мають чудовий вигляд на жінках
З давніх-давен дівчата "позичають" речі у гардеробі чоловіків. Чи то бойфренд, тато, чи друг – якщо жінці щось сподобалося в чоловічій шафі, вона це випросить, непомітно виманить і все одно отримає те, що хоче. До того ж, в епоху унісексу і андрогінності, які панують як ніколи, не дивно, що жінки просто відразу вирушають за покупками в чоловічі секції. У зв'язку з цим, Vogue UA розповідає про 4 чоловічі бренди, які чудово підійдуть кожній жінці.
Кім Кардаш'ян у жакеті Louis Vuitton MenswearРаф Сімонс – один з небагатьох дизайнерів, якому вдається так легко і майстерно ковзати між чоловічим і жіночим одягом. У резюме бельгійця – креативні посади жіночих ліній у Christian Dior, Jil Sander і Calvin Klein, і тим не менш, найяскравішою і неймовірно самобутньою є його робота для власного однойменного бренду чоловічого одягу.
Raf Simons весна-літо 2019Незважаючи на абсолютну маскулінність силуетів, одяг Raf Simons має виключно вдалий вигляд на жінках. Чисті і прямі лінії дизайнів Рафа не акцентуватимуть на фігурі, але безсумнівно підкреслять індивідуальність.
Сорочка Raf Simons, кросівки Balenciaga і окуляри Stella McCartney
Блуза GANNI, штани Raf Simons, човники Christian LouboutinМартін Роуз – лондонська дизайнер, чий однойменний лейбл з 2007 року став фаворитом у сфері чоловічого одягу. Бренд Martine Rose повільно, але впевнено справляв приємне враження на індустрію, коли досліджував стежки чоловічої моди. Дизайнер одночасно визнавала і інтерпретувала, а потім зухвало руйнувала архетипи menswear.
Martine Rose весна-літо 2019"Я завжди бачила одяг, як речі поза гендером, – каже вона. – Але я ненавиджу термін унісекс. Він такий плоский, трохи немодний". Чого не скажеш про її колекції, які завжди мають актуальний, доречний і різноманітний вигляд.
Светр Martine Rose, сорочка Helmut Lang, туфлі Gianvito RossiУлюблена у чоловіків різного віку марка Craig Green славиться прагматичністю і функціональністю дизайнів. Незважаючи на те, що бренд представлений в розкладі чоловічого Тижня моди, фірмове невимушене пошиття завоювало широке коло шанувальниць. Це не дивно, адже Грін є одним з найталановитіших дизайнерів свого покоління.
Craig Green весна-літо 2019Замість того, щоб запускати лінію, присвячену жінкам, універсальний чоловічий одяг зберігає автентичність, яка зосереджена на сучасній мужності. Вона є свого роду протиотрутою від повсюдної boyfriend fit – жіночого одягу, натхненного чоловічим, який часто доповнюють вигаданими фемінізованими деталями, як-от підкреслена талія або бюст, або з затягнутими рукавами і більш низьким вирізом горловини. Також феномен популярності Craig Green серед жінок можна пояснити тим, що Грін – один з найбільш уважних дизайнерів, чий одяг однаково добре сидить на тілі будь-якого розміру чи форми.
Джемпер і штани Craig Green, туфлі Christian Louboutin, сережки Rebecca de Ravenel
Куртка Craig Green, топ Sies Marjan, кросівки Chloe, спідниця See by Chloe, шкарпетки FALKE, сережки Carolina BucciУ той час як AMI займає місце в реєстрі Paris Men's Fashion Week, бренд ставиться до своїх шоу трохи інакше, ніж традиційні гравці індустрії. Бренд випускає моделі всіх фасонів і розмірів для своїх показів – відповідно до його ідеології, заснованої на інклюзивності. У AMI прагнуть створювати одяг для чоловіків різного віку, національностей і вікових груп, які хочуть добре одягатися, але не жертвувати певним рівнем невимушеності і комфорту.
Ami весна-літо 2019Від дебютної колекції Ami сезону осінь-зима 2014/2015 жінки з'являлися на подіумах разом з чоловіками – вони одягнені в той же одяг, тільки менших розмірів. І за ці роки лейбл привернув лояльних послідовниць, які тяжіють до "стилю бойфренда".
Штани AMI, топ Brock Collection, черевики MM6 Maison Margiela, сережки Sophie Buhai"Я заснував Ami з ідеєю створення одягу для своїх друзів – як чоловіків, так і жінок, тому я завжди уявляв свої роботи на обох [статях]", – говорить Александр Маттіуссі.
Куртка AMI, сукня Off-White, кросівки Alexander McQueen