Краватка — головна покупка 2025 року
Ще недавно пухкі банти та милі стрічки були буквально скрізь: вони прикрашали сукні й волосся та навіть оздоблювали домашній одяг. Цей аксесуар був символом кокетливого тренду "дівочості". Але тепер вони поступаються місцем зовсім іншій модній деталі.
Краватки — новий фаворит зірок. Перші натяки на тренд з’явилися ще торік із хвилею популярності естетики "офісної сирени" — сміливої й спокусливої інтерпретації класичного ділового стилю. Сьогодні краватка впевнено повертається у світ моди, але вже в новому прочитанні.
Хоча знаменитості далекі від офісного графіка, вони із задоволенням приміряють костюми з краваткою. У жовтні Гейлі Бібер з’явилася на побаченні в Лос-Анджелесі у сірому двобортному костюмі, білій сорочці та бордовій краватці з щойно представленої колекції Saint Laurent весна-літо 2025.
Селена Гомес теж долучилася до тренду. Для появи на кінофестивалі в Палм-Спрінгс вона обрала білосніжний костюм-трійку від Ralph Lauren. Приталений жакет і штани, що ледь торкалися підлоги, надали образу жіночності, але не забрали його строгості. "Зібрала" образ до купи краватка в тон.
Краватки вже давно не просто аксесуар. На цьогорічній церемонії премії "Золотий глобус" Айо Едебірі віддала шану культовому образу Джулії Робертс 1990 року, але зробила це по-своєму. Її сірий костюм Loewe доповнила золота краватка у вигляді пера — вишукана, як ювелірна прикраса.
Мода, як і історія, циклічна. Ми пам’ятаємо панківські краватки Авріл Лавін і футуристичні образи Зендеї. Але сьогодні краватка більше, ніж данина стилю. Вона символізує силу, впевненість і сміливість у кожному вузлі.
За матеріалом vogue.com