Як минув вечір Van Cleef & Arpels у Національній опері
Балет і мистецтво танцю — одні з головних джерел натхнення для Дому Van Cleef & Arpels. Ця історія почалася ще у 20-ті роки XX століття із захоплень Луї Арпельса — він пристрасно любив балет і не минав жодної прем’єри в Паризькій опері. Перші брошки-балерини Van Cleef & Arpels створено під його проводом ще в 1940 роки. Цього року колекція Дому поповнилася ще кількома творами, натхненими гармонією та естетикою танцю. Тож вишуканий балетний вечір, який Дім улаштував у Національній опері України, — логічне продовження дружби Van Cleef & Arpels і світу балету.
Провідником у світ театру для гостей цього вечора став прем’єр Національної опери Олексій Тютюнник. Гостей екскурсії він провів за лаштунки театру, показавши місця, у яких навряд чи вдасться побувати звичайним людям: це і майстерні з театральними декораціями, і гримерки, де артисти готуються до виходу на сцену, і репетиційний зал, і, звісно, сцена — святая святих будь-якого театру.
Запрошені побували в кабінеті Петра Чайковського, побачили старовинні лібрето. Олексій Тютюнник розповів, що частину музики до балету "Лебедине озеро" Чайковський написав саме в Україні — у селі Кам’янка, де композитор мав невеликий родинний маєток.
Також Олексій розповів про один з найвідоміших балетів в історії, натхнений ювелірними прикрасами. Це постанова Джорджа Баланчина "Коштовності", яку знаменитий хореограф, засновник трупи New York City Ballet, створив у 1967, надихнувшись творами Дому Van Cleef & Arpels. Після екскурсії Олексій Тютюнник покинув гостей, щоб підготуватися до виходу на сцену — цього вечора він танцював партію Зігфріда в балеті "Лебедине озеро". Партію Одетти-Оділії виконала перша солістка Національної опери Ганна Муромцева.
Як минув вечір, дивіться в нашому репортажі: