Історія створення костюма Брітні Спірс для кліпу Oops!.. I Did It Again
Ось ювілей, який ви, можливо, пропустили: пройшло вже 20 років відтоді, як поппринцеса Брітні Спірс випустила свій другий студійний альбом Oops!... I Did It Again. У цьому знаменитому альбомі ікона 2000-х представила кілька своїх найпопулярніших хітів, як-от Stronger і Lucky. Проте її найголовніший сингл той, що дав назву альбому, — його не тільки знають мільйони, він увійшов в історію музики. Не менш культовим став і футуристичний кліп космічної ери та червоний латексний костюм, у якому співачка з’явилась у відео. З нагоди ювілею альбому Vogue попросив Есті Стенлі, стилістку відео, згадати про це знамените вбрання.
У Стенлі репутація стиліста всіх найпопулярніших попартистів ранніх нульових — Sugar Ray, Smash Mouth і *NSYNC. (Вона стилізувала відеокліпи бой-бенду Bye Bye Bye та It's Gonna Be Me.) Раніше вона також працювала з режисером музичного відео Найджелом Діком. Стенлі отримала роботу в Спірс завдяки цьому знайомству й тому факту, що тоді Спірс зустрічалася із серцеїдом *NSYNC Джастіном Тімберлейком.
Разом Стенлі й Спірс працювали над створенням первинного бачення стилю для теми космічної ери. "Ми хотіли, щоб все було сексуально й монохромно", — розповіла Стенлі. Вони придумали повністю білі й повністю чорні вбрання для Спірс, також Стенлі вдягла танцюристів у сріблясті вбрання й знайшла костюм космонавта для космічного бойфренда. (Кумедний факт: тепер цей хлопець хірург.)
Але вони довго не могли придумати що-небудь для основного костюма Спірс. Червоний комбінезон не спадав їм на думку. Вони звернулися по допомогу до Майкла Буша, художника з костюмів, який тоді розробляв всі образи для музичних турів Спірс. "Рішення піти до Майкла, подивитися чи може він зробити щось для нас, було ухвалено в останню хвилину, — каже Стенлі. — У світі музики кожен має робити все за дві хвилини, тому ми знали, що він впорається".
У Буша було трохи більш як дві хвилини, щоб щось створити: у нього вийшло зробити червоний костюм з латексу за одну ніч. Спірс відразу ж полюбила його, хоча в Стенлі були попередні сумніви з приводу матеріалу. "Якщо ви вдягнете латексний одяг, то відразу пітнієте, а я знала, що вона танцюватиме весь день, — говорить Стенлі. — Я переживала, що вона знепритомніє". Побоювання стилістки були не марні. "Після одного дубля я розстебнула змійку на ній, і вона буквально мала вигляд відра води, вилитого із цього комбінезона. У неї був дуже напружений день".
Знімальний день з кожним дублем ставав інтенсивнішим. Під час сцени, де Спірс лежить і камера спрямована на неї зверху, частина камери змістилася і вдарила її по потилиці. "Але вона мужньо все перенесла й відразу повернулася до роботи", — згадує Стенлі. І Брітні все віддалося — відео стало одним з найвідоміших в її кар’єрі.
Понад два десятиліття потому стилістка розповідає, що робота зі Спірс була одним з її найвеселіших проєктів. Вона як і раніше в захваті від творчості співачки, а коли йдеться про її зовнішній вигляд і кліпи, то багато в чому Есті приписує успіх Oops... I Did It Again первинному баченню Спірс. "Навіть з її шкільним одягом з кліпу Baby One More Time у неї дійсно є прецедент для того, щоб завжди виходити в чомусь дуже запам’ятному, — зазначає Стенлі. — Люди цього не очікували. Вона була ще молода й невинна, а потім несподівано з’являється в цьому яскравому, сексуальному, обтислому комбінезоні. Вона виразно знала, чого вона хоче і що їй подобається — у цьому вся Брітні".