До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

5 причин, чому ми любимо Ріанну

20 лютого Ріанні, яка давно перестала асоціюватися у всіх тільки з музикою, виповнюється 31 рік. Зараз Ріанна – високооплачуваний інфлюенсер, успішна бізнесвумен, філантроп, а також ікона стилю. Vogue.ua зібрав п'ять причин, чому Ріанна заслуговує на повагу.

Ріанна
Комерційний успіх

Все до чого торкається рука Ріанни чарівним способом конвертується у гроші. Так, лінія нижньої білизни Savage x Fenty і косметичний бренд Fenty Beauty вже завоювали своїх фанатів та принесли співачці мільйони. Крім того Ріанна зробила зі свого імені бренд, який успішно працює на неї, трансформує будь-яку співпрацю в комерційно успішний союз. Dior, Balmain, Puma і Manolo Blahnik переконалися в цьому на власному прикладі. На черзі запуск іменного бренду одягу Ріанни, який, без сумнівів, буде успішним в особистій імперії співачки.

Реклама
Ріанна у рекламній кампанії Fenty Beauty
Музика

Зірка Ріанни запалилася 2005 року, коли Джей Зі зауважив 16-річну молоду співачку і підписав з нею контракт від імені свого лейблу Def Jam Records. З тих пір кар'єра Рірі пішла в гору: вона стала наймолодшою ​​співачкою в історії Billboard, якій вдалося чотирнадцять разів очолити чарт Billboard Hot 100, на її рахунку вісім премій "Греммі", шість статуеток American Music Awards і 18 нагород Billboard Music Awards. Крім того, Ріанна продала 20 мільйонів копій альбомів і 60 мільйонів синглів. За підсумками 2018 року Ріанна зайняла сьому позицію в рейтингу найбільш високооплачуваних співачок світу за версією журналу Forbes з доходом 37,5 мільйонів доларів.

Ріанна, 2016
Diversity

Ріанна не соромиться своїх пишних форм, більше того, співачка вважає, що кожна з дівчат по-своєму красива. Саме тому Рірі випустила лінію нижньої білизни Savage & Fenty, до якої увійшли як стандартні розміри, так і сексуальна білизна для дівчат plus-size. Ріанна першою запустила лінію тональних засобів, що складається з 40 різних відтінків – від алебастрового до практично чорного. Співачка так хотіла підкреслити, що тепер дівчата з будь-яким відтінком шкіри можуть вибрати собі тональну основу без проблем.

Ріанна у рекламній кампанії Savage x Fenty
Модна ікона

Ріанна – справжній майстер перевтілень: сьогодні вона може зробити каре червоного кольору, завтра знову повернути колір воронячого крила і виголити скроні, а післязавтра приміряти образ русалоньки з бірюзово-смарагдовим відтінком волосся. Така ж історія стосується і модних трансформацій – Рірі вибирає спорт-шик і штанні костюми маскулінного крою для повсякденного життя, а на червоних доріжках любить епатувати публіку своїми вбраннями. Так, 2018 року на Met Gala Ріанна одягнула образ Папи Римського, а 2017-го вибрала сміливе пишне вбрання від Рей Кавакубо.

Ріанна на Met Gala 2017
Благодійність

Ріанна 2012 року разом зі своєю мамою Монікою Брейтвейт заснували благодійний фонд Clara Lionel Foundation, який займається збором коштів для боротьби з онкологічними захворюваннями, а також виділяє гроші на освіту і поліпшення якості життя в країнах, що розвиваються. Крім того співачка запускає благодійні проекти від Fenty Beauty, всі доходи від яких йдуть також на допомогу фонду.

Ріанна

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.