Чоловіча краса та мужність, воля стримувати емоції та сила їх демонструвати, бути за тисячі кілометрів від дітей, щоб мати змогу їх захистити, та бути завжди поруч, оберігаючи їх незримо, — в день батька шануємо татусів, де б вони не були. Найбільше, найгарячіше побажання татам — бути. Просто бути.
В межах проєкту "Дозволь собі бути" весь червень у Watsons Україна присвячений чоловікам та їхній свободі прояву себе. Досить важко, але важливо розповідати про страхи та переживання чоловіків, із якими стикається більшість. А для кращого залучення аудиторії компанія звернулася до міфів, якими так насичене наше життя.
В Watsons головними міфами про чоловіків вважають такі:
- Чоловіки мають бути стриманими та беземоційними, не проявляти слабкості. Проте кожна людина має власні почуття та емоції, а також право їх виявляти;
- Чоловіки мають відповідати за добробут, бути головним добувачем в родині та забезпечувати її фінансово. Правда в тому, що гендерні ролі відходять у минуле, а фінансові обов'язки розподіляються між партнерами залежно від їхніх здібностей та уподобань;
- Чоловіки не мають просити допомоги — це може розглядатися як прояв вразливості або нестача мужності. Втім, вміння вчасно звертатися по допомогу рятує ментальне здоров'я, допомагає запобігти хворобам, а іноді — береже життя;
- Чоловіки мають цікавитися спортом, автомобілями та технологіями. Якби це було правдою, Відал Сасун не створив би свою знамениту стрижку, Крістіан Діор не вигадав би жакет bar, а Сальваторе Феррагамо — взуття на танкетці. Не існувало би музики Вівальді та картин Клімта, скульптур Родена та театральних постановок Леся Курбаса. Світ високої кулінарії зруйнувався би, адже більшість шефів — саме чоловіки;
- Чоловіки не можуть бути домогосподарями — доглядати за дітьми, вести домашнє господарство, готувати їжу тощо. Насправді домашні обов'язки варто ділити між членами родини порівну, незалежно від статі.
Українське суспільство ще не повністю відмовилося від стереотипних уявлень, і це створює проблеми для багатьох людей, які їм не відповідають. Тому у соцмережах Watsons Україна спільно із аудиторією вдалося висвітлили найпоширеніші стереотипи, що вкоренились у суспільстві та продовжують передаватись із покоління в покоління. Для компанії Watsons важливо висвітлювати цю тему на широкий загал, щоб підвищити усвідомленість та сприяти створенню більш відкритого та рівноправного суспільства.
Головне завдання кампанії цього місяця — підтримати право на самовираження чоловіків та подолати бар’єри, і натомість — "дозволити собі бути". Адже рівноправна та об’єднана спільними цінностями нація — це міцний фундамент для успішного майбутнього.
Цього Дня батька компанія закликає подякувати за любов, мужність та турботу. Кожен батько важливий у житті своїх дітей і заслуговує на підтримку та визнання. Особливо зараз, коли багато сімей залишаються розділеними, це свято відчувається із невимовним трепетом. Ми мріємо, щоб усі тата повернулись до своїх дітей та могли з ними бути будь-якими: вразливими, чутливими, смішними та зворушливими.
"Люди повинні відчувати свободу в тому, що інші їх сприймають незалежно від статі чи віку. Ми у Watsons Україна розділяємо ці цінності та долучаємось до привітань у День Батька. У цей складний час ми повинні бути сильними та піклуватись про своїх близьких. Тільки разом ми зможемо подолати виклики, які стоять перед нами. Цінуйте один одного і поділіться теплими словами та підтримкою у цей день", — коментує Тетяна Черненко, комерційна та маркетинг-директорка Watsons Україна.
У Facebook та Instagram Watsons розмістили серію постів про чоловіків та руйнування стереотипів. Ось-ось з'явиться пост-привітання у соцмережах та відео на You Tube.
Довідка
Watsons Україна входить до складу міжнародної компанії A.S. Watson Group, найбільшої у світі мережі роздрібної торгівлі продукцією для краси та здоров’я. Нині мережа налічує понад 16 000 магазинів та більш ніж 130 000 співробітників по всьому світові.
Щоденно Watsons збирає гуманітарну допомогу для ТрО, ЗСУ, благодійних фондів, пологових будинків, волонтерів, внутрішньо переміщених осіб та інших, хто потребує підтримки. Компанія зберегла усі робочі місця із відповідними виплатами. Більш ніж 2300 співробітників обслуговують близько 1,5 млн покупців щомісяця.
Читайте також