"Французький вісник" — тріумф моди у фільмі Веса Андерсона
Кінематографічний стиль Веса Андерсона — один із найвідоміших у світі кіно. Кадри в його фільмах практично завжди симетричні, режисер рясно використовує ретроестетику і виразну колірну палітру. Не секрет і те, що Андерсон скрупульозно підходить до деталей: від типографіки до знакових декорацій, які він зазвичай створює сам.
Ще одна чарівна риса фільмів Андерсона — це костюми, також дуже впізнавані і шалено стильні. Нерідко різні предмети є аспектом із життя минулого персонажів, до прикладу, тенісний одяг Марго і Річі в "Сімейці Тененбаум" або громіздкий багаж трьох братів у стрічці "Потяг на Дарджилінг". Андерсон підтримує тісні відносини з багатьма шановними модними Домами, зокрема з Prada, для якого він створив короткометражний фільм Castello Cavalcanti. Тому в розпорядженні режисера є доступ до наймоднішого одягу. Його власний стиль теж доволі нішевий — це загальновідомий факт, що він обожнює вельвет і черевики Clark Wallabee.
У новому фільмі режисера "Французький вісник" ще більше вподобаних глядачам дивовиж. Дія стрічки розгортається у вигаданому французькому містечку Еннуї-сюр-Блазі, в офісі видання, створеного на основі журналу The New Yorker. Оскароносна дизайнерка костюмів Мілена Канонеро ("Готель „Гранд Будапешт"", "Водне життя") знову керує відділом моди.
Відтінки лимона, полуниці, гірчиці й апельсина; ідеальні тонкі силуети; і один із головних трендів сезону — плетені жилети. Андерсон черпав натхнення з французького кінематографу та включив кілька чорно-білих сцен до нового фільму. Це означало те, що текстури одягу потрібно було враховувати так само, як і кольори. У цих сценах багато смужок, жилетів, горошку та грубих вовняних блейзерів. Трикотаж став головним героєм фільму. Не обійшлося і без улюблених Андерсоном утилітарних штрихів, стилю сафарі і пари модних капелюхів. Та й як можна уявити фільм режисера без Тільди Свінтон у сліпучій сукні.
У розпал осінньо-зимового сезону "Французький вісник" може стати чудовим джерелом натхнення для складання ідеальних образів. Яскравий або пастельний предмет одягу не потребує додаткового декору — проста біла сорочка або футболка гарно його доповнить, тоді як сірий або чорний матимуть чудовий вигляд з додаванням неоново-жовтого або гірчичного светра. Класичний берет, за мотивами фільму, також краще вибирати в яскравому кольорі.
Один із найприємніших аспектів у фільмах Веса Андерсона — це ретельність вибору. "Французький вісник" був знятий у місті Ангулем на південному заході Франції, де, як з’ясувалося, виготовляють Charentaise — традиційні повстяні й вовняні капці. Коли Андерсон дізнався про це, він вирішив включити їх до гардеробу своїх персонажів. Зверніть увагу на те, що всі ув'язнені у "Французькому віснику" носять на ногах...
За матеріалами voguescandinavia.com
Текст: Marianne Françoise Dick