7 стильних кінострічок Педро Альмодовара
Яскраві принти, насичені барви, сучасний дизайн, еклектичні декорації, вишукана кінематографія і сміливі, грайливі костюми – естетику Педро Альмодовара не сплутаєш ні з чим. 40 років у кінобізнесі, 21 художній фільм і два "Оскари" – зміцнили його позицію майстра сучасного іспанського кіно. 25 вересня Альмодоварові виповнюється 70 років, на честь чого vogue.ua згадує сім його найстильніших фільмів.
Убита горем телевізійна акторка намагається з'ясувати, чому коханець покинув її. Разом з сюрреалістичним сценарієм і неординарними персонажами, вбрання мають кітчевий вигляд: блискучі джинсові куртки, костюми зі спідницями цукеркового кольору і блузки в горошок в поєднанні з пов'язками на голову і високими начосами. А чого тільки варті прикраси у формі мініатюрних еспресо-глечиків!
Ця драма принесла Альмодовару "Оскара" в категорії "Найкращий фільм іноземною мовою" і легіон міжнародних шанувальників. Стрічка "Все про мою матір" розвивається навколо медсестри, яка їде до Барселони після смерті свого сина з надією вистежити батька хлопчика. Замість цього вона зустрічає ексцентричну групу секс-працівників, шахраїв, кінозірок і вагітну черницю, яку бездоганно зіграла Пенелопа Крус. Гардероби персонажів – стильні і прикрашені вишнево-червоними акцентами: від головних хусток Крус до карколомного пальта Сесілії Рот.
У фільмі "Поговори з нею" дві жінки – одна матадор, яка постраждала під час кориди, а інша – балерина, яку збила автівка, – впадають у кому і стають об'єктами вуаєризму двох чоловіків. Хоча художній напрям нетипово для Альмодовара приглушений, костюми – чудові. Серед найстильніших персонажів – Джеральдін Чаплін у ролі елегантної вчительки танців у білих сорочках і бездоганно зшитих куртках.
Знята у стилі іспанських мильних опер і Софі Лорен до Голлівуду, кінострічка "Повернення" обпікає чуттєвою обіцянкою. Буяння кольорів і принтів заповнює кожен кут екрану, зокрема завдяки прекрасній роботі Пенелопи Крус у ролі Раймунди, жінки робітничого класу, яка намагається захистити свою доньку. Увага до деталей художника костюмів Біни Дайґелер не має рівних: вона одягає Крус у візерункові спідниці-олівці, квіткові топи та кардигани в дрібну клітинку, з золотими обручами і медальйоном з крихітним зображенням розп'ятого Христа.
Строгий костюм Alaïa, шовковий шарф Loewe, вечірня сукня Chanel з золотими ланцюжками – вбрання в цьому трилері створюють напружену романтичну атмосферу у стилі Гічкока. Пенелопа Крус грає акторку, яка застрягла між її відносинами з ревнивим фінансистом і палкою інтрижкою з режисером. Коли вона вибирає останнього, пара втікає на Лансароте, і розкішні скульптурні сукні акторки змінюються на не менш чудові легкі спідниці і широкополі солом'яні капелюхи.
Адаптована з трьох оповідань Еліс Манро "Джульєтта" є ніжним портретом відчуження матері від своєї дитини. Поглинена почуттям провини, горя і надії на примирення, вона прагне відновити контакт з донькою. Галюцинаційні спогади про юність Джульєтти містять безліч яскравих моментів моди 1980-х (великі плечі, кліпси), але їх сучасні ансамблі є особливо вишуканими: Джульєтта воліє старий Céline і Hermès, тоді як Беатріс – це з ніг до голови дівчина Dior.
У найбільш особистому на сьогодні проєкті Альмодовара, замислений режисер згадує своє дитинство, вивчає емоційні шрами і зіштовхується з власними помилками. Антоніо Бандерас у головній ролі – задумливий і меланхолійний, але його гардероб залишається соковитим. Шкіряні куртки яскравих відтінків, костюми в тонах дорогоцінних каменів і сорочки з принтами – деякі з них люб'язно надав з особистого гардероба сам Альмодовар.
За матеріалами vogue.co.uk