Слогану L'Oreal Paris I'm Worth It у 2022-му виповнюється 50 років. З цієї нагоди актриса, амбасадорка бренду Кейт Вінслет випустила маніфест про жіночу силу й красу. До мурашок!
У червні 2021-го стало відомо, що Кейт Вінслет доєднується до амбасадорів L'Oréal Paris, серед яких Селін Діон, Джейн Фонда, Ель Феннінг, Ембер Герд, Су Джу Парк і Лія Кебеде. Ось уже 50 років бренд відданий своєму слогану "Адже я цього гідна". У кожній кампанії учасниці — незалежно від віку, професії, зовнішніх даних — демонструють, що для них означає краса й самоповага.
Ролик починається кадром, де Кейт, одягнена в білу сорочку, при повному макіяжі та з укладкою, вимовляє знамениту фразу: I'm Worth it. "Звісно, їй легко говорити, — найімовірніше, думаєте ви, — звертається Кейт до глядачів. — З макіяжем і укладкою, на які витрачено не одну годину". Вінслет у своїй відкритій, чесній манері зізнається, що вона має такий вигляд не завжди — та й ніхто не має. Щоб не бути голослівною, вона приймає пасма з обличчя, бере ватні диски — і починає знімати макіяж.
"Головне для кожної з нас — відчувати, що гідна, і без усього цього". Кейт порушує у своїй короткій промові питання дорослішання ("тому що в юності часто простіше почуватися впевненою"), фізичної форми, отриманої уваги. "Я цього гідна — це про право бути собою", — каже актриса.
Її слова — це не просто порожня декларація. В інтерв’ю The Guardian Кейт Вінслет зізналася, що відмовилася ретушувати сцену в серіалі "Мейр з Істтауна", попри те, що там було видно, як випирає живіт. Режисер Крейг Цобель збирався "представити її тіло у виграшнішому світлі", але актриса відповіла категоричним "Не смійте!". Крім цього, Вінслет наполягла, щоб їй повернули зморшки біля очей, коли ретушери редагували їх на фото для промокампанії, а також відкидала знімки, на яких її шкіра здавалася занадто сяйливою. У такий спосіб 46-річна актриса робить свій внесок у боротьбу з нереалістичними стандартами краси, які довго пропагувалися в суспільстві, і підтримує body neutrality.