Одного вечора 1946 року Крістіан Діор наступив на металеву зірку й витлумачив це як знак до того, що йому треба відкрити власний дім високої моди. Решту життя Діор — надзвичайно забобонна людина, що консультувалася зі своїм ясновидцем під час ухвалення всіх важливих рішень — тримався за цей талісман удачі.
Майбутнє для Марії Грації К’юрі так само туманне, як і для всіх нас, але вона думає, що карти Таро можуть відповісти на багато які запитання. Її весняна кутюрна колекція була навіяна мистецтвом пророкування, зокрема колодою Таро XV століття, що її розробили для герцога Міланського з використанням палітри пилових відтінків коштовностей і старого золота.
Для презентації колекції К’юрі вирішила зняти фільм. Дизайнерка співпрацювала з італійським режисером Маттео Гарроне, що створив чудову короткометражку Le Château du Tarot ("Замок Таро"), — розповідь про молоду жінку, яка вирушає в подорож самопізнанням і зустрічає низку символічних фігур у таємничому замку. Звісно ж, одяг був усіяний різною символікою та знаками, окреслюючи лейтмотив колекції.
На сукні з мідного оксамиту були вручну розписані знаки зодіаку, а корсаж позолоченої ажурної сукні уособлював карту світу, що означала кінець життєвого циклу. Ілюстрації П’єтро Руффо були перероблені в кілька дизайнів, а небесні мотиви з’явилися тонкими золотими нитками на вицвілій рожево-синій жакардовій сукні з відкритою спиною.
Деяке вбрання було зовсім казковим, наприклад, прозора блакитна сукня, розшита блискітками й представлена в комплекті з відповідною напівпрозорою вуаллю. Деякі образи містили на грудях намальовані або вишиті черепи, і в модельному ряді простежувалася андрогінна смуга, найліпше виражена в чорному брючному костюмі з оксамиту й куртці Bar.
Нова кутюрна колекція Dior багата на вбрання з вирізом у стилі ампір. А вишукані деталі, зокрема кругові мотиви карт Таро, вишиті на одязі, були тонізувальним засобом для очей.
"Ми працювали з величезною кількістю різних розкішних технік, що можуть видатися справді кінематографічними", — визнала К’юрі. За її словами, вона хотіла продемонструвати весь спектр технік високої моди, зокрема й ефектну вишиту пір’ям накидку, щоб гарантувати виживання спеціалізованих паризьких майстерень, навички яких утілюються у своєрідному одязі. "Я знаю, що всі зациклені на тому, щоб під час кризи все було простим і функціональним. Але мода — це унікальність, майстерність і традиції, і якщо ми не підтримуватимемо їх, то ризикуємо втратити", — сказала вона.
Переглянути всю колекцію Christian Dior Couture весна-літо 2021.