Сімейний дизайнерський дует Ксенії і Антона Шнайдерів поділився лукбуком нової чоловічої колекції, яку пара представить у Флоренції на Pitti Uomo 11-14 червня і в Парижі 20-27 червня.
Колекція KSENIASCHNAIDER MEN весна-літо 2020 – це дизайнерський дебют арт-директора бренду Антона Шнайдера і перша колекція бренду, в якій Антон і Ксенія помінялися своїми традиційними ролями.
На створення нової колекції Антона надихнула віртуальна реальність Multiplayer Game, яку дизайнер визнав прикладом досконалого гардероба.
"Те, як людина одягає свого аватара в грі, справді показує її істинний стиль. Я хочу винести це з гри в реальний світ", – пояснює Антон. "Чоловік, який носить KSENIASCHNAIDER. – класний, але ще він і гік. Для нього нормально носити одяг свого батька, але також круто ходити в флуоресцентному ковбойському капелюсі".
Як і гардероб у грі, нова чоловіча колекція містить різнопланові предмети так званого "громадянина світу": жилетки, ковбойські капелюхи, спортивний одяг зі старих спортивних костюмів 1980-х, знаковий для бренду денім і, звичайно ж, просту чорну футболку.
"Для нової колекції ми переосмислили форми, допрацювали крій, використали нові матеріали – в цілому "освіжили" всі наші унісекс carry-over речі, які подобалися Антону і іншим чоловікам у наших попередніх колекціях", – доповнює Ксенія. "Ми розвинули ідею мультипокет і крім деніму зробили класичні сорочки (однотонні і в клітинку) з величезними накладними кишенями. Моя улюблена річ цієї колекції – джинси-банани на широкому поясі, як у боксерських шортах".