Ентоні Ваккарелло точно знає, як поводитися зі спадщиною дизайнера, чиїм іменним Домом він керує. Це було зрозуміло ще з першого образу, коли на подіум вийшла модель в сірому вовняному широкоплечому пальті, яке було натхненне образом Бетті Катру – однієї з муз Сен-Лорана.
З моменту свого призначення майже три роки тому Ваккарелло, здавалося, почувався комфортно, коли вивчав ту спадщину Іва Сен-Лорана, яка найближче збігалася з його естетикою – обидва дизайнери обожнюють все коротке. Але за 40 років існування архіви YSL збільшилися до неймовірних розмірів. Останні роботи Ваккарелло досліджували кілька епох і моментів цієї спадщини, але аспектом, який порадував гостей осінньо-зимового шоу, був крій – міцний, об'ємний і зосереджений на плечах.
"Я хочу дати більше влади жінкам, і я думаю, що їм потрібне надійне плече", – заявив дизайнер за лаштунками шоу. Ваккарелло зізнався, що він витратив шість місяців, щоб отримати правильні пропорції, і що всі піджаки обов'язково зроблені з підкладкою, щоб плечі простягалися на два сантиметри за шви. "Все шоу зроблене вручну, – розповів дизайнер. – Тепер нам потрібно з'ясувати, як вдосконалити дизайн, щоб його можна було відтворювати на заводі".
Іншим яскравим відсиланням до архівів YSL стала частина лінії, яка неминуче асоціювалася з опіумними сімдесятими і колекцією "Скандал" весни 1971 року. Розкішні вечірні жакети з бісеру, одягнені на мікрошорти, швейцарські панчохи, чоботи до коліна, флуоресцентні яскраві відтінки, об'єми і ультраміні.
Фірмові міні-сукні Ваккарелла, здавалося, ніколи не мали кращого вигляду. Величезний червоний оксамитовий бант, обробка з чорного атласу, помітні чорні панчохи – все разом збиралося в цілісну картину французького шику. Тим часом, чорна сукня з лелітками у стилі кутюр з позолоченими гудзиками стала справжньою одою для Іва. Чиста мода з великої літери "М".
Переглянути всю колекцію Saint Laurent осінь-зима 2019/2020.