Від червоної доріжки до повсякдення — вбрання знаменитостей часто стає каталізатором модних тенденцій і навіть джерелом натхнення для дизайнерів. Найчастіше зовнішнім виглядом зірок опікується команда спеціалістів, зокрема стилісти, робота яких полягає у створенні приголомшливих образів. Лоу Роуч, геній стайлінгу, який стоїть за одними з найкращих зіркових вбрань останніх років, заявив, що "йде на пенсію". Стиліст оголосив про це в Instagram, здивувавши понад мільйон своїх підписників. Однак, навіть якщо Роуч більше не вражатиме світ своїм модним баченням, його робота вже увійшла в історію. Як саме — читайте далі.
Лоу Роуч, так званий архітектор іміджу, вважається одним з найкращих та найуспішніших стилістів сучасності. Байдуже, цікавитеся ви модою чи пасивно спостерігаєте за стилем певних особистостей, найімовірніше, вам довелося бачити деякі з найлегендарніших образів десятиліття. Від ансамблю Balmain Зендаї на прем’єрі фільму "Дюна" на Венеційському кінофестивалі 2021 року до вінтажних суконь Белли Гадід на Каннському кінофестивалі 2022 року — ідейним натхненником цих культових убрань є саме Лоу Роуч.
"Ніхто ніколи не брав мене під своє крило, — розповідає Роуч виданню Out. — Я завжди керувався підходом fake it till you make it". Саме завдяки такому мисленню всього за кілька років Роуч створив багатомільйонний міжнародний бізнес з яскравим портфоліо клієнтів, серед яких Зендая, Селін Діон, Том Голланд, Енн Гетевей, Аріана Гранде, Пріянка Чопра, Гантер Шафер, Аня Тейлор-Джой та багато інших.
Ще на початку 2010-х Роуч мав власну вінтажну крамницю. Після вивчення психології в Університеті штату Чикаго він повернувся до заняття, любов до якого виплекала в ньому бабуся: пошуку скарбів серед мотлоху в комісійних крамницях чи під час гаражних розпродажів. До днів Depop, Vestiaire Collective і The RealReal пошук автентичних, розкішних і архівних предметів одягу був важким процесом. Роуч збирав вінтажні вироби й згодом створив власну вінтажну крамницю — Deliciously Vintage.
Вже в середині 2010-х Роуч почав працювати зі знаменитостями. Його першою важливою клієнткою стала юна Зендая, і залишається нею досі. Роуч вважає, що саме їхня співпраця допомогла йому запустити кар’єру. "Якби не Зендая, я б не був частиною цієї галузі", — сказав Лоу Harper's Bazaar у 2021 році. Звісно, стиліст також вплинув на життя актриси. "Раніше я дуже боялася моди, поки в моєму житті не з’явився Лоу… Тепер я безстрашна", — сказала актриса ще у 2015 році.
У 2016 році Лоу Роучу вдалося перевинайти стиль Селін Діон. Стиліст створював образи співачки для Тижня моди в Парижі. Йому вдалося змінити зовнішній вигляд Діон і закріпити її статус справжньої ікони стилю. До прикладу, він одягнув Діон у худі Vetements Titanic — культове рішення, якого міг дійти лише найуспішніший архітектор іміджу.
Роуч збудував кар’єру стиліста, працюючи з новими або молодими дизайнерами, оскільки великі бренди не дозволяли йому брати їхній одяг. Здобувши визнання, він мав безлімітний доступ до будь-якого одягу, тож його клієнтів часто можна побачити в речах з найновіших колекцій. Водночас Роуч — завзятий прихильник і знавець вінтажу. Саме ця суміш нового й архівного робить кожен його образ свіжим і захопливим.
2021-й став роком кардинальних змін для Роуча. Він стилізував чимало знімань для різноманітних видань — від Vogue до Allure та Elle — й оформив понад 12 обкладинок. А якщо говорити про виняткові досягнення — це стилістика образів для 10 клієнтів-учасників Met Gala 2021. Разом з Ешлі Грем і Рітою Орою він був суддею America's Next Top Model, а також знявся у серіалі HBO Max Legendary. Роуч увійшов в історію як перша темношкіра людина, що здобула звання найвпливовішого стиліста The Hollywood Reporter. Зендая, його найдавніша клієнтка, ввійшла в історію як наймолодша лауреатка нагороди CFDA Fashion Icon Award 2021 завдяки іміджу, який їй сформував Роуч. А у 2022 році Лоу дістав нагороду за власну роботу й під час CFDA Awards.
Сьогодні стилізація — це не просто творчість, а бізнес. Стилісти допомагають клієнтові вирішити, як представити себе у світі. Маючи серед прихильників знаменитих клієнтів, Роуч перебуває в авангарді хвилі стилістів, які формують майбутнє моди та зміцнюють свою роль як потужних гравців галузі.