Японські дизайнери традиційно вибирають паризькі подіуми для демонстрації своїх колекцій. Їхні роботи – це завжди чудовий лакмус для розуміння того, що відбувається у світі дизайну, без тонн леліток Gucci і роботи на випередження від братів Гвасалія. Vogue.ua вибрав три концептуальні японські колекції.
"Багатовимірні графіті" – ці слова Кавакубо, сказані дизайнером і перекладені її чоловіком, Адріаном Джоффе, перед показом, теоретично мали би пояснити її колекцію. Малюнки і справді були багатовимірні, як за технікою виконання, так і за змістом. Hello Kitty і космічні принцеси з коміксів манга, портрети з овочів художника 16-го століття Джузеппе Арчімбольдо і зловісні чорні ворони. Якщо приправити все похоронною музикою, то картина вийшла б не надто оптимістична, якби в середині показу під номером дев'ять не вийшов справжній ангел в мереживах і крилах, які символізувало білосніжне пальто.
Весь показ можна переглянути тут.
Прості форми зі складними драпіровками і малюнками, асиметричні краї тунік і тонка бахрома в якості декору, принти фотографій Північного полюсу, зроблених з висоти пташиного польоту, водорості з вод поблизу Ісландії і лопаті вітряків – всі ці земні радощі в новій колекції Issey Miyake були відпрацьовані ще й технологічно просунутими матеріалами.
Весь показ можна проглянути тут.
Щоби зробити нову колекцію, Джун Ватанабе звернувся до Marimekko (прим. фінська дизайнерська компанія, знаменита своїми принтами). Результатом стали сім великих, об'ємних чорно-білих малюнків – круги, лінії й плями були розбавлені зображеннями овочів й квітів. Туніки, байкерські куртки, шипи й шкіряні чоботи – оптимістичні скандинавські візерунки для милих кухонних фіранок змішалися з панківською естетикою, які виросли в щасливій Фінляндії діток-бунтарів.
Весь показ можна подивитися тут.
Читайте також: