Сезон показів Ukrainian Fashion Week весна-літо 2019 добіг кінця. Дизайнери представили публіці нові колекції, багато хто з них тепер готується до презентацій за кордоном і участі в міжнародних шоу-румах. Vogue.ua підсумовує.
Головними фаворитами редакції в новому сезоні стали три колекції – SIX., ARTEMKLIMCHUK і Flow The Label.
Так, колекція Flow The Label натхненна фільмом "З Африки" з Меріл Стріп і розповідає історію про сучасну мандрівницю. Дизайнер бренду Вікторія Баланюк використовувала легкі тканини пісочного, молочного, бежевого кольору, бавовну кольору слонової кістки, грубі об'ємні сумки, куліси, хомути і капюшони – все це нібито запозичене з плеча останніх кочівників Близького Сходу.
Дебют бренду SIX. відбувся в лютому 2018-го. У новому сезоні його дизайнер Юлія Богдан показала ще більш виважену і однорідну колекцію, де при бажанні всі речі відмінно поєднуються одна з одною. До неї увійшли полегшені жакети з контрастним рядком теплих бежевих тонів, сукні-сорочки відтінків ванілі і яєчної шкаралупи з обробкою з пір'я марабу і серія міні – шовкових з глибоким декольте або глухих з бавовни, вдягнуті під широкі пояси.
Українські дизайнери, зазвичай, обережно працюють з ошатним одягом, але Артему Клімчуку в новому сезоні вдалося майстерно витримати баланс, між святковим настроєм і нарочитістю. Його коктейльні сукні зі складною вишивкою підкреслено делікатні і елегантні. Кольорову гаму дизайнер вибрав не менш аристократичну – відтінки курної троянди і бежевої гами лише зрідка розбавляли спалахами червоного. Сам дизайнер називає нову роботу історією кохання, адже в його одязі зустрілися мальовничі Карпати та індустріальний Донбас.
Беззаперечним лідером в цій номінації став бренд Jardin Exotique, який внутрішній двір "Мистецького Арсеналу" перетворив на зразкове українське село в день святкування Купала. Натюрморти в стилі народної наївної картини, інсталяції з живими каченятами і гусьми, мальовнича гойдалка і фольклорні хороводи органічно вписалися в урбаністічний пейзаж навколо. До речі, монтаж локації почався за три дні до показу, а його гості не переставали захоплюватися побаченим навколо.
Також новий сезон Ukrainian Fashion Week дав змогу подивитися на Київ з нових висот і використовувати міський простір. Лілія Пустовіт показала нову колекцію на 24-му поверсі житлового комплексу Skyline, звідки відкривається вражаючий вид на столицю, а Катя Сільченко влаштувала шоу в IQ Centre – звідси як на долоні було видно гігантську скульптуру "Батьківщина-Мати" на тлі Дніпра. У свою чергу Ліля Літковська в модний подіум перетворила сходинки бізнес-центру Toronto-Kyiv, що виходять на одну з головних вулиць міста.
Не можна не відзначити і новий шоурум бренду Ienki Ienki– 400-метровий простір, в якому минула презентація відразу двох його колекцій. "Масштабно, амбітно, до ладу швидкому успіху бренду", – зазначає fashion-оглядач Vogue UA Тетяна Соловей.
Сезон весна-літо 2019 запам'ятався участю відомих українських моделей, які в різні роки співпрацювали з ключовими світовими брендами. Так, головною несподіванкою стала поява Сніжани Онопко на презентації Ruslan Baginskiy, Аліна Байкова прилетіла з Нью-Йорка, щоб взяти участь в шоу Gasanova, а Елла Кандиба пройшлася по подіуму у The Coat by Katya Silchenko.
Чималу підтримку українським дизайнерам надали Тетяна Рубан, Олена Османова та Евеліна Мамбетова. Перша стала учасницею показів Dafna May та The Coat by Katya Silchenko, друга прикрасила шоу Burenina, Przhonskaya і Dafna May, а третя прийняла запрошення від Elena Burba і Jardin Exotique.