Тиждень чоловічої моди в Парижі, що відбувся з 18 по 23 червня 2024 року, став яскравим завершенням весняно-літнього сезону 2025. Дизайнери порадували публіку не лише цікавими трендами, а й зірковими гостями. Відомі бренди, як Kenzo та Louis Vuitton, залучили до співпраці молодих зірок — K-pop співака Вернона із Seventeen та тикток-феномен Сабріну Карпентер. Несподіванкою став позаплановий показ A$AP Rocky, де разом з ним з'явилися Ріанна та Олександр Арно, син президента LVMH Бернара Арно.
Рік Овенс захопив масштабним шоу за участю 200 моделей. Dior порадував якісним та практичним одягом, а Louis Vuitton під керівництвом нового креативного директора Фаррелла Вільямса представив більш спокійну колекцію, порівняно з його попередніми роботами.
Джонатан Андерсон, креативний директор Loewe, знову підтвердив свій статус новатора та найцікавішого дизайнера сучасності, розширивши межі силуетів, конструкцій та форм у новій колекції іспанського бренду. Одне з найкращих шоу сезону влаштував бренд Kidsuper, який об'єднав моду з акробатикою Cirque du Soleil.
Цікаво, що цього сезону панувала повсякденна чоловіча мода, зокрема в колекціях Dior та Hermès, які зазвичай представляють доволі вишукані й елегантні колекції. Це рішення відповідає сучасним тенденціям — чоловіки хочуть мати зручні та практичні речі, що легко поєднуються між собою. Також у чоловічих колекціях сезону весна-літо 2025 не можна не помітити впливу спорту, адже шоу співпали з чемпіонатом Європи з футболу, а Париж готується до Олімпійських ігор.
Також деякі дизайнери запропонували клієнтам та гостям шоу своєрідну "модну терапію". Hermès представив колекцію пастельних тонів, а фінальний показ Дріса Ван Нотена став зворушливим прощанням з майстром та його 38-річною кар'єрою. Колекція Dries Van Noten, сповнена ніжності та мрійливості, стала символом віри в те, що мода може не лише відображати реальність, але й дарувати людям щастя та красу.