Життя мільйонів людей змінилося після того, як стало відомо, що прем’єри фільмів "Барбі" Грети Гервіг та "Оппенгеймер" Крістофера Нолана відбудуться в один день. 21 липня 2023 року увійде в історію кіно як день, коли кіноглядачі будуть змушені вибирати між переглядом суворого трилера про людину, яка допомогла створити атомну бомбу, та комедією з секс-бомбою Раяном Ґослінгом.
Однак чи варто обирати? Насправді можна встигнути переглянути два фільми в один день. Й для тих, хто збирається це зробити, створили спеціальний мерч. Попрацювавши над декількома різними дизайнами, заповзятливий користувач Twitter @NotoraEnt знайшов ідеальне поєднання логотипів стрічок "Барбі" та "Оппенгеймер", розмістивши назву кожного фільму та дату виходу на двоколірній футболці. Як не дивно, ця річ стала вірусною, й надихнула принаймні ще одну людину втілити футболку в життя за кілька днів.
Це, звісно, тільки привернуло увагу до того факту, що, так, прем’єри "Барбі" та "Оппенгеймера" справді відбуваються в кінотеатрах в один день. Утім, з цим кроком Warner Bros. і Universal втрачають гроші не лише на прокаті, а й не продаючи цю річ. Буквально.
Єдина легітимна кросоверна футболка Barbie/Oppenheimer (Barb-enheimer?) продається людиною, яка сама її придумала. Погана новина полягає в тому, що попереднє замовлення на футболку майже відразу розкупили. Це неабияке досягнення — навіть найбільший бренд вуличного одягу на планеті не може так захопити людей сьогодні.
Так, з певних причин якийсь алгоритм чи астрологічна карта, чи чайне листя, які кіностудії використовують для планування дат виходу своїх блокбастерів, випадково влаштував прем’єри "Барбі" та "Оппенгеймера" того ж дня. Що ж, чи є кращий спосіб відзначити справді історичний день в кіно, ніж нова футболка, яка нагадуватиме про це непорозуміння?