FROLOV і Вова Воротньов створили колекцію для фестивалю "Молодість"

Український бренд одягу FROLOV і художник Вова Воротньов представили капсульну колекцію MOLODIST 50, яку вони створили для 50-го фестивалю "Молодість".

image

Капсульна колекція фестивального мерчу FROLOV x Vova Vorotniov for MOLODIST 50 складається з нагрудного гаманця і футболки, на яких розміщений принт із символом фестивалю — оленем, роги якого подібні до сердець, айдентикою бренду FROLOV. Також капсулу доповнив аксесуар для пальчиків.

"Команда нашого бренду завжди надихалася фестивалем „Молодість", його свободою, стрімкістю і красою. Ми щасливі цього року створити для фестивалю нову естетику, додати туди ще більше любові. Для цієї колаборації я запросив геніального українського художника Вову Воронтьова, з яким давно мріяв попрацювати. Його погляд та ідея стали основою нового принту FROLOV х Molodist. Також ми створили особливі пальчики Sunny Bunny, верхня частина яких виготовлена ​​з дзеркального матеріалу, що може пускати сонячних зайчиків", — розповідає Іван Фролов.

Художник Вова Воротньов, принт якого став серцем колекції, поділився своїми враженнями від роботи і ставленням до фестивалю: "Я дуже втішений приєднатися до колаборації FROLOV х Molodist, оскільки, відвідуючи кінофестиваль у Будинку кіно, я формувався свого часу як художник. Як на мене, це головна регулярна культурна подія міста. А колись і єдина. Процес створення відбувався у вільному форматі. Графіка й предмети мерчу могли бути якими завгодно. У процесі обговорення ми зупинилися на нагрудному гаманці й футболці. Ідея графічного рішення прийшла в результаті дослідження скіфського звіриного стилю. Роги оленя завернулися у нас у форму серця, адже серце — центральний символ FROLOV".

Придбати капсульну колекцію FROLOV x Vova Vorotniov for MOLODIST 50 та інший мерч з 50-ї "Молодості" можна на третьому поверсі ЦУМу в Києві або на сайті універмагу tsum.ua.

50-й ювілейний кінофестиваль "Молодість" триває з 29 травня по 6 червня в гібридному форматі за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України, Державного агентства України з питань кіно та Київської міської державної адміністрації.

Популярне на VOGUE