КУПИТИ КВИТКИ

В один дотик: чому догляд за тілом сьогодні на піднесенні

Ми надаємо так багато уваги догляду за обличчям, що на турботу про тіло часто не залишається ані часу, ані енергії. Тим часом засоби для догляду за тілом ще ніколи не були такими досконалими, як тепер.

Текст: Сінді Керберова

Реклама.

Я сиджу в кафе, переді мною колд брю з мигдальним молоком — я з головою поринула в онлайн-шопінг. Щойно до віртуального кошика вкинула тонізувальну олійку для ніг з екстрактом білого імбиру Sisley, лосьйон для стіп із частинками золота з веганської лінійки Margaret Dabbs і паковання крему Eau Ressourcante з лінії для тіла Clarins, текстуру якої вважаю найкращим винаходом у світі. Перед цим довелося взяти всю лімітовану серію лосьйонів для тіла Acqua di Parma — просто тому, що занадто складно вибрати між Fico di Amalfi та Arancia di Capri.

Олії для тіла, Acqua di Parma

Для рук — пілінг і молочко AMELIORATE: відколи я почала використовувати ці засоби, зник дрібний висип, через який носити блузки з короткими рукавами було проблемою. А оскільки на посилку чекати довго, дорогою додому зайшла до крамниці за лосьйоном для тіла в мінімалістському флаконі, підписаному ім’ям лікарки Барбари Штурм.

Ми хочемо більше дбати про себе й використовувати для цього вишуканіші продукти, які допоможуть розслабитися і знайти спокій

Точно не згадаю, коли настала ця мить, але я прибрала з полички у ванній кілька засобів для догляду за обличчям і замінила їх баночками з косметикою для тіла. Незабаром їхня кількість так розрослася, що у ванній довелося робити переставлення. І я не самотня у своїх пристрастях. Мої слова підтверджує Габрієлла Беквіт, аналітикиня Euromonitor International: "Ми спостерігаємо в усьому світі неабияке зростання інтересу до косметики для тіла. Це пов’язано з популяризацією велнес-концепції. Ми хочемо більше дбати про себе й використовувати для цього вишуканіші продукти, які допоможуть розслабитися і знайти спокій".

Разом з потребою в комфорті зростають і очікування споживачів косметики. Просто приємного аромату або шовковистої текстури вже не досить, а вимагати всього відразу й негайно — не примха, а цілком виправдане бажання. Адже нерозумно наймати трьох асистентів, один з яких вміє читати, другий — писати, а третій — відповідати на дзвінки. Так чому б не прагнути до тисячі й одної насолоди під однією кришечкою? Особливо тепер, коли все, що для цього потрібно, — напохваті.

Сьогодні в меню: олія, йогурт, пінка, вершки

Ймовірно, ніхто не здивувався, коли після серії мегауспішних кремів для обличчя Augustinus Bader, іменний бренд професора Августина Бадера, презентував продукти для догляду за тілом. Яскраво-синій флакон із золотою кришкою відразу ж став бестселером, як і крем для рук, що з’явився після нього. Цінник 145 євро? Без проблем, нічого екстраординарного. Ціна на засоби для догляду за тілом La Prairie, Sisley або Valmont вища мало не втричі. У їхній основі — ті ж технології й рідкісні інгредієнти, що й у засобах для обличчя, адже покупці вже усвідомили: у разі гарного догляду за кожним сантиметром тіла вони цілком можуть уникнути долі своїх бабусь, шкіра яких після сорока походила на зім’ятий папір. Генетика, до речі, набагато менше впливає на збереження молодості, ніж догляд і спосіб життя, а отже цілком можна сповільнити час за допомогою одного з інноваційних кремів. Або олії в поєднанні з активною сироваткою. Адже досконалих текстур, що дають змогу тут же ковзнути в шовки, сьогодні чимало.

Клітинний ревіталізувальний крем для тіла Body Cream, Cellcosmet

Шанувальники парфуму Portrait of a Lady Фредеріка Маля можуть побалувати себе олійкою для тіла й волосся або зволожувальною олійкою з улюбленим ароматом. Ці засоби не тільки подовжують дію парфуму на кілька годин, а й надають сяяння шкірі ефективніше за будь-який Instagram-фільтр. А ще цінні відчуття, коли аромат огортає коконом — від сухої шкіри й пригніченого настрою не залишається й сліду.

До руху skinification прилучаєшся миттєво, навіть якщо раніше крем для тіла здавався примхою

З традиційними кремами, олійками й молочком успішно конкурують воскові текстури, що тануть під час контакту зі шкірою. У спекотні літні дні, коли особливо відчувається втома, найкраще працюють йогурти для тіла й збиті суфле. Вони забезпечують шкірі потрібну вологу, а їхнє нанесення — чиста насолода. Це чудово — занурювати пальці в баночку з прохолодним кремом, а потім повільно наносити його на руки, живіт, ключиці й стегна. До руху skinification прилучаєшся миттєво, навіть якщо раніше крем для тіла здавався примхою.

Як і текстура, аромат засобів для тіла визначає, використовуватиме їх людина регулярно і з насолодою або ж вони припадатимуть пилом у кутку ванної кімнати до закінчення терміну придатності. Завдяки сучасним технологіям і науковим відкриттям більше не потрібно йти на компроміс між ефективністю й ароматом — можна отримати все й відразу. Лабораторія Givaudan Active Beauty розробила інноваційну концепцію Fragrance on the move ("Аромат у русі"), що поєднала аромати від найкращих парфумерів і запатентовані молекули, — у такий спосіб підносячи звичайний догляд на новий рівень. "Ми дуже раді, що змогли надати такий асортимент ароматів з усіма перевагами засобів для догляду за шкірою, — каже Керолін Реверте, керівниця проєкту в Givaudan. — Ці складні текстури є результатом спільної роботи команди парфумерів і групи виробників косметики з метою створити незабутні враження в усіх сенсах. Для шиї й зони декольте, які найшвидше старіють, лабораторія створила активний крем, що просвітлює шкіру завдяки екстракту мікроводоростей. Його також можна використовувати для профілактики старіння під впливом УФ-випромінювання й забрудненого повітря, тоді як екстракт тефрозії руйнує гормон стресу кортизол у клітинах й активізує природні заспокійливі нейропептиди. Суха олійка для тіла зі SPF 20 з гучною назвою Perfection поєднує в собі рідкісну олійку горіхів таману з охолоджувальним ефектом запатентованої тканини Questice. До того ж пахне фруктами й морем — ідеальний продукт для літа. Особливо цього року, коли подорожі стали малодоступною розкішшю. Із цією олійкою можна почуватися у відпустці на тропічному пляжі з коктейлем у руці: його текстура й запах здатні обманути мозок і навіть тіло.

Добре для тіла, добре для планети

Якщо вже інвестувати гроші й час у турботу про шкіру, то приємні відчуття й видимий результат від догляду хотілося б доповнити й почуттям насолоди від турботи про планету. Вторинне перероблення паковання в цьому десятилітті має стати аксіомою, так само як і обмеження на використання паперу й пластику. Beauty-бренди дедалі частіше стають на шлях усвідомленості, але важливо переконатися, що увага до проблем довкілля — не порожній рекламний слоган. І якщо немає впевненості, що натуральні інгредієнти потрапили до складу чарівного засобу на ванній поличці в екологічний спосіб, то варто поставити запитання. Що більше інтересу до цієї теми побачить бренд, то швидше він стане змінюватися. Варто звертати увагу й на косметику локальних виробників: вуглецевий слід їхньої продукції набагато нижчий, ніж у марок, які імпортують креми з іншої частини світу, — і в межах свого континенту можна знайти безліч дивовижних beauty-новинок.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.