Sold Out: чому аромат Ріанни розпродали за лічені хвилини?
Головна ньюзмейкерка останніх днів, Ріанна виклала в інстаграмі провокаційне фото, де вона сидить у ліжку з величезною банкою чорної ікри. "Ось так я прокинулася, коли #Fentyparfum розпродали вранці", — підписала знімок знаменитість. Розповідаємо, що треба знати про новий аромат Ріанни, який розпродали за лічені хвилини.
"Це спогад, уміщений в ароматі, — каже Ріанна. — Один раз відчуєш — і не забудеш довіку".
Про аромати заведено говорити: "з’явився на полицях крамниць". Fenty Eau de Parfum ні на яких полицях не з’являвся — старт (і фініш) продажу відбувся онлайн, на сайті fentybeauty.com.
Співачка і мільярдерка, 33-річна Ріанна особисто вирушила в Грасс, щоб здобути новий досвід та опанувати першооснову парфумерного діла. Так вона стала однією з перших темношкірих жінок, хто створив аромат класу люкс у парфумерній столиці світу.
Ніякого аматорства або поземного творчого польоту: створення Fenty Eau de Parfum опікував особисто Жак Кавальє-Беллетруд, майстер-парфумер Louis Vuitton. Йому вдалося перевести дух Ріанни і її броунівський рух між Барбадосом, Нью-Йорком, Лос-Анджелесом і Парижем у чуттєву суміш магнолії, мускусу, мандарина, чорниці, болгарської троянди й пачулі.
"Я хотіла створити аромат, що репрезентував би мене саму. Навіть форма флакона — це мова тіла, що відповідає задуму". Флакон, втім, ледь помітно нагадує про розкішні витвори Louis Vuitton. Fenty Eau De Parfum випускають під власним брендом співачки, який входить до конгломерату LVMH.
Гендерно нейтральна парфумерна вода має амбітний цінник у 120 доларів і доступна тільки онлайн. Точніше, була доступна. Стежимо за оновленнями.