70 учасниць, 2000 гостей, 3000 глядачів, міжнародна beauty-команда з 65 візажистів та стилістів з зачісок: 29 вересня перед паризькою ратушею Hôtel de Ville пройшло грандіозне шоу Le Défilé L’Oréal Paris. Разом зі світовими знаменитостями на подіум вийшла амбасадорка бренду, українська дизайнерка, інфлюєнсерка Катерина Сільченко. На події побувала редакторка краси VOGUE UA Альона Пономаренко.
Ще на під’їзді до Hôtel de Ville – шалений натовп. Вулиця та метро поруч перекриті, навколо – сек’юріті, ажіотаж. L’Оréal Paris, офіційний партнер Paris Fashion Week, увосьме з 2017 проводить фешн-шоу, яке присвячене ідеї жіночої сили. Цього року показ переосмислює культове французьке гасло "Свобода, Рівність, Братерство". В інтерпретації бренду воно звучить так: "Свобода, Рівність, Сестринство".
Публічні покази просто в серці міста під час Паризького тижня моди – давня традиція L’Оréal Paris: своє дебютне шоу вісім років тому влаштували на Єлисейських Полях. Згодом були понтонний подіум на Сені, показ у паризькій Опері. Цього разу це величезний простір перед Hôtel de Ville, мерією Парижа. Тут, на колишній Гревській площі, розгорталися події Паризької комуни. А у XIX столітті – зароджувався рух за жіночі права: феміністки виходили на марші та виступи, відстоюючи право на рівну оплату праці.
Глобальні амбасадорки L’Oréal Paris, серед яких Єва Лонгорія, Енді Макдавелл, Гелен Міррен, Джейн Фонда, Віола Девіс, Айшварія Рай, Кендалл Дженнер, Ель Фаннінг та інші, втілюють головні цінності бренду: свободу, рівність, сестринство й право кожної жінки на власну цінність. Самодостатні, готові кидати виклик собі та суспільству, сміливі, незалежні, відповідальні — різні за віком і походженням, але об’єднані ідеєю "Ти цього варта".

За восьмирічну історію показів подію вперше відкрили для публіки: обабіч подіуму облаштували фан-зони, як на концертах, де глядачі, які попередньо зареєструвались, могли бачити зірок вживу і зблизька. Щасливі обличчя трьох тисяч гостей транслювали великі екрани.
Окрім глобальних, у бренду є локальні амбасадори. Так, у Франції це зірка серіалу "Емілі в Парижі", 62-річна Філіппін Леруа-Больє. В Україні з 2018 року посланницею L’Oréal Paris залишається засновниця, креативна директорка The Coat, Катерина Сільченко. Всього на подіум вийшли 70 амбасадорів та амбасадорок.

Підготовка перед шоу – захоплива та хвилююча. Напередодні – примірка, де кожній учасниці обирають образ. На Сільченко "сідає" все, але врешті вона зупиняється на білій сукні з велетенським бантом. Для тих, хто бачив показ the Coat у межах українського Тижня моди у вересні цього року, цей образ став продовженням весільного образу Каті, яка вийшла заміж просто на подіумі.

За день до шоу я зустрічаюсь з амбасадорками L’Оréal Paris Євою Лонгорією та Джиліан Андерсон (інтерв'ю можна буде прочитати в зимовому числі VOGUE UA), вони кажуть, що за лаштунками шоу панує неймовірна атмосфера підтримки та сестринства. Це підтверджує й Сільченко: комусь підказує, як крокувати подіумом, з кимось товаришує, та зачаровує абсолютно всіх. Коли паризька команда L’Оréal Paris дізнається, що в неї позаду – ще й успішна спортивна кар'єра (Катя професійно займалася спортивними бальними танцями), то не може стриматись: "А є взагалі щось, чого ця жінка не вміє?"
Важлива частина підготовки – зачіски та макіяж. Новопризначений арт директор L’Оréal Paris з макіяжу Гарольд Джеймс, серед постійних клієнток якого – Анджеліна Джолі та Єва Грін, разом з командою розробляє індивідуальні образи для кожної учасниці. За зачіски відповідає стиліст Стефан Ланс’єн із командою. Для Каті вони обирають м'який макіяж та хвилі, що підкреслюють її розкішне волосся.
Перед Hôtel de Ville – подіум та велики екрани, що постійно транслюють слоган L’Оréal Paris – "Адже ти цього варта". Коли прибувають всі зіркові гості, серед яких – феміністки, інфлюєнсерки, зірка серіалу "Пліткарка" Ед Вествік, на екрані з'являються ролики, де амбасадорки бренду розкривають зміст та суть знаменитого слогану, якому вже більше 50 років. Особливо пронизливою є промова Віоли Девіс, яка закликає завжди промовляти собі: "Я цього варта". Це пробирає до мурах.
На подіумі кожна учасниця має свій момент слави. Можна самовиражатися як завгодно. Катя Сільченко виходить на подіум слідом за Айшварією Рай. Впевнена, граційна, вона легко крокує в своїй білосніжній сукні з бантом – здається, публіка закохується в неї миттєво.

Джейн Фонда зриває оплески, коли виходить у блискучому вбранні та в супроводі світи молодих чоловіків моделей.

Кара Делевінь влаштовує невеличкий перформанс, взаємодіє з публікою та кидає уявну мотузку глядачкам, а потім "тягне" за неї, немов витягаючи глядачів на сцену. Коли наступного ранку я зустрічаю її в готелі, Кара і без макіяжу така само ефектна, як і на подіумі: крокує лоббі з паперовим стаканчиком кави та впевненим, добре поставленим голосом дякує персоналу.

Подія складається з трьох частин, і кожну супроводжує окреме мінішоу. Співачка Шарлот Карден виконує пісню Feel Good, і вся площа підспівує.

Бразильська співачка та феміністка Анітта співає Girl From Rio, – і це натякає на географію L’Oréal Paris – це цілий світ. Подія транслюється наживо в Instagram, на сайті бренду та на Roblox.

Коли на подіум виходить Єва Лонгорія, підприємиця та інфлюєнсерка Таня Парфільєва, що сидить поруч зі мною на Le Défilé L’Oréal Paris, каже: "На Єві – корсет Balykina, точно такий, як у мене!" Спочатку я думаю, що Таня просто захоплена Євою, з якою мріє зробити спільне фото, але потім виявляється, що вона права. У межах партнерства з паризьким тижнем моди L’Oréal Paris підтримує молодих дизайнерів: вбирає амбасадорок у їхні творіння та забезпечує команди б’юті-експертів для їхніх показів. Серед них – і українські бренди, включаючи Andreas Moskin. Є й світові імена: Acne Studios, Armani, Christian Siriano, David Koma, Elie Saab, Ermanno Scervino, Roland Mouret, Simkhai тощо.

Атмосфера – немов на концерті Бейонсе. Тріумфальний момент шоу настає, коли під кінець всі учасниці виходять на сцену під овації публіки, і на фоні нічного Парижу їх засипає червоними конфеті. Все це – щоб заохотити кожну жінку світу вірити в себе та ніколи не забувати про власну цінність. "Я цього варта" – дуже прості слова, які так важливо промовляти собі щодня.






























