Головні б'юті-тренди весняних показів 2019
Завершились Тижні моди. Vogue.ua розповідає, чим вони запам'яталися, і які тренди варті того, щоб про них говорити.
Б'юті-сфера стає все більш інклюзивною. На подіумах з'являються моделі різної статури, різного віку, різного гендеру, різного відтінку шкіри. Це не просто важливий жест в бік споживачів (і борців за права жінок), а справжнє розширення уявлень про красу. Публіка поступово звикає до того, що моделі можуть бути не тільки білими, високими, худими, з правильними рисами обличчя і довгим волоссям. У цьому сезоні на подіумі з'являлася вагітна Слік Вудз (яка відразу після шоу Fenty вирушила до пологового будинку).
У стрій повернулися топ-моделі минулого: від Фреї Бехи Еріксон, яка зробила покази Calvin Klein, Versace, Burberry, Saint Laurent до Стелли Теннант (Salvatore Ferragamo, Victoria Beckham, Alexander McQueen) і Крістен Макменамі, яка відкрила шоу Valentino.
На подіумах все більше дівчат з радикальними стрижками – від повністю поголених до тих, хто носить ультракоторотке, довжиною із сірник, волосся.
У великих показах беруть участь трансгендерні і інтерсекс-моделі: Тедді Квінліван – у Louis Vuitton, Chloé, Oscar de la Renta, Ханна Габі Оділь – у Anna Sui, Marni, Alexander McQueen. Обидві дівчини – посланниці нового аромату Mutiny Maison Margiela, який представили в Парижі в рамках Тижнів моди.
Моделі розміру plus size – більше не рідкість на подіумах. Навіть консерватори Dolce&Gabbana запросили Тесс Макміллан і Ешлі Грем брати участь в своєму шоу.
Цього року марки влаштовували свої покази ще більш вигадливо, ніж зазвичай. Всі пам'ятають круїзний лайнер, супермаркет і космічну станцію Chanel, але у цьому сезоні марка перевершила себе. Сет-дизайн влаштували таким чином, що моделі йшли по справжньому піску, на який періодично набігали хвилі – характерної форми, вкриті бульбашками піни.
У Saint Laurent моделі ходили по воді на тлі неонових пальм – і мерехтливої Ейфелевої вежі.
У Gucci все було обставлено особливо вигадливо. Алессандро Мікеле препарував тему дуальності, театральних перформансів, а також вшанував рок-зірок 70-х. У шоу брала участь Джейн Біркін, яка виконала пісню Baby Alone in Babylone, яку для неї 1983 року написав Серж Генсбур.
Кастинг теж був вражаючим: такої концентрації свіжих облич і тиціанівського волосся не було більше ніде.
Марки все серйозніше використовують закулісся модних показів, щоб підтримувати власні лінії макіяжу. Напередодні показу в Мілані Gucci запустили б'юті-інстаграми. Як тізери там розміщували фото полотен з жіночими портретами різних епох. Вже після показу почали з'являтися натяки на майбутні б'юті-новинки марки, на зразок фото манікюру з одним пофарбованим пальцем. Уже заінтриговані.
У Instagram-акаунті Tom Ford @tomforbeauty паралельно з шоу демонстрували не тільки образи з показу, а й косметику, за допомогою якої можна було їх повторити.
Таку ж тактику обрали в Armani Beauty: транслювали в Instagram @armanibeauty б'юті-образи з показу і демонстрували засоби, якими можна їх повторити.
У актуальних сторіз Dior пояснюють зв'язок макіяжу і танцю, яким супроводжувався показ: розчерки олівця символізували па танцюристів, повторюючи малюнок танцю на повіках моделей.
Instagram: @vogueua_beauty