Дев'ятнадцять років поспіль одне з вбрань Дженніфер Лопес залишається культовим. Сукня Versace, яку співачка одягнула на премію "Греммі" 2000 року, відродилася у формі кросівок, які модний дім випустить у співпраці з брендом Concepts.
Культову модель кросівок Versace Chain Reaction представлять у лімітованій кількості з принтом, що імітує той, який був на сукні Лопес. Пара коштуватиме 1 075 доларів США.
Зелена сукня з тропічним принтом Лопес досі залишається культурною емблемою ранніх нульових. Саме її вважають одним з перших кроків співачки на шляху до статусу модної ікони. Цікаво, що це вбрання стимулювало запуск Google Images. Колишній генеральний директор Google, Ерік Шмідт, заявив, що сукня Лопес була найпопулярнішим пошуковим запитом, який будь-коли бачила компанія.