Гейлі Бібер стала обличчям останньої рекламної кампанії Jimmy Choo з назвою Time to Dare.
Новий кампейн Jimmy Choo зняли в Лос-Анджелесі. Обговорюючи кампанію, креативна директорка бренду Сандра Чой сказала, що Гейлі Бібер є "втіленням сучасного духу Jimmy Choo — гламурного, принадного, сміливого й упевненого". "Вона ідеально втілює в собі ДНК, що становить основу нашого бренду. Мені подобається її енергія, стиль і вроджена впевненість, яку чітко видно на кожному фото", — додала вона.
У колекції осінь-зима 2021/2022 Jimmy Choo зачаровує красою епохи, що минула. Робить це бренд за допомогою широкого асортименту предметів, створених у дусі 1960-х і 1970-х. Всі вони являють собою сміливий сучасний погляд на культову класику.