Абсолютна краса: б'юті-образи з кутюрних шоу
Тиждень Haute Couture осінь-зима 2019-2020 в Парижі триває. Розглядаємо найдивовижніші б'юті-образи і розповідаємо деталі їх створення.
Шоу Dior минуло 1 липня на авеню Монтень у Парижі. Марія Грація К'юрі представила колекцію, яку можна було б назвати монохромною, якби не вся краса і розкіш деталей. За б'юті-образи моделей традиційно відповідав Пітер Філіпс, креативний директор з фото та макіяжу Dior.
У макіяжі Пітер Філіпс зосередився на очах. За допомогою тіней сіро-чорної гами він збільшив очі моделей вдвічі. Це були величезні, бездонні очі, які неймовірно личили до елегантних силуетів і гри дизайнера з об'ємами. Оцініть zoom-ефект.
Сяйна, освітлена шкіра не була головним акцентом образу, але від моделей неможливо було відвести погляд: чисті, майже трагічні обличчя.
Пітер Філіпс пояснює: "Очі були в димчастому ореолі, м'якому, але інтенсивному. Я створив його за допомогою чорного відтінку з нового набору Tri(o)blique №053, який я наніс на верхню повіку і вздовж лінії росту вій на нижню". Щоб підсилити ефект величезних очей, Філіпс не використовував туш.
Досягти нереальної, потойбічно сяйної шкіри допомогла багатоходова комбінація тональних засобів. Спочатку Пітер Філіпс наніс нову базу-праймер для обличчя і тіла Dior з blur-ефектом, а потім – тонкий шар основи для макіяжу Dior Backstage (нагадаємо, палітра включає 40 відтінків для обличчя і тіла). Філіпс також використовував хайлайтер Flash Luminizer і завершив макіяж кількома дотиками пензля з розсипчастою пудрою Dior Forever.
Всі образи для шоу от-кутюр Armani придумала головний візажіст марки Лінда Кантелло. Вони вдалися відстороненими, трохи сумними і загадковими – все згідно з б'юті-кодами Будинку.
Естетичні, соціальні та культурні коди, що відображають сучасне життя, змінюються і здобувають нові сенси, – кажуть у Giorgio Armani. І переглядають концепцію стилю, що виникла в кінці 80-х і на початку 90-х.
Лінда Кантелло, міжнародний візажист Джорджіо Армані, для показу інтерпретувала макіяж Armani Privé осінь-зима 2019: "Переробляючи б'юті-коди Armani, ми підкреслили верхні вії, щоб створити простий графічний образ".
Щоб створити ефект наддоглянутої шкіри, використовували Crema Nera Supreme Reviving Light Cream, який поєднували з легким масажем, аби дати крему добре втягнутися. Потім розподілили по лобі і Т-зоні Armani Prima Day Long Skf Perfector Trouble Zones, щоб зробити шкіру матовою. Як тон використовували світлий відтінок Power Fabric. Потім за допомогою Neo Nude A-Contour відтінку №20 м'яко скульптурували вилиці.
Для макіяжу очей використали накладні вії, які закріпили так, щоб вони виходили за зовнішній кутик ока строго горизонтально. Потім легенько провели їх тушшю Eyes To Kill відтінку №1.
На губах моделей – помада Lip Maestro №204 Nuda з колекції Lip Freeze.
Візажист Лючія П'єроні використовувала блискітки не лише на губах, але і на шиї моделей.
А стиліст волосся Юджин Сулейман прикрашав глітером і зачіски. Це мало вигляд ювелірних прикрас.
Додати сюрреалізму образам допомогла робота майстра з манікюру Меріан Ньюман: вона створила для шоу об'єкти-інсталяції, назвати манікюром які язик не повертається.