Основи основ: нова кутюрна колекція Christian Dior
Марії Грації К'юрі дістався справжній діамант: у бренду Christian Dior багата історія і величезні архіви, з яких натхнення можна черпати постійно. Однак цього разу дизайнер не заглиблювалася в ескізи мсьє Діора чи в інші періоди історії Будинку, а звернулася до роботи письменника Бернарда Рудофскі 'Are Clothes Modern?', написаної саме в 1940-х роках. У цьому творі автор розмірковує про те, чи може одяг бути модним і при цьому не дуже комфортним, чи насамперед – зручність. Сьогодні, коли жінки активно борються зі стереотипами, в тому числі і щодо зовнішнього вигляду, такі питання актуальні як ніколи.
Марія Грація К'юрі, яка з першої своєї колекції підтримує феміністичні рухи і жінок у найрізноманітніших видах мистецтва, в новій роботі вирішила продемонструвати, що краса одягу та його естетична сторона повинні бути при цьому максимально природними і не сковувати нас. Наприклад, Рудофскі виступав проти взуття з вузькими носиками, яке називав просто небезпечним, адже воно деформує стопу. Тоді він створив відкриті сандалі на плоскій підошві. Сьогодні Марія Грація К'юрі показала їх інтерпретацію.
Крім письменницької діяльності Рудофскі займався ще й архітектурою. Ця частина його біографії також не залишилася без уваги Марії Грації. Колекція у неї майже позбавлена кольору, а весь фокус спрямований на форму, лінії, архітектурний крій. "Крістіана Діора часто називали дизайнером-архітектором. Що ця характеристика означає сьогодні?", – запитує себе К'юрі і відповідає за допомогою конкретних прикладів. Так, одним із символів колекції стали давньогрецькі Каріатиди, а текстура деяких образів нагадує бетонну поверхню. Дизайнер багато працює з куполоподібною формою, грається з пропорціями і при цьому прагне легкості. Ті ж знамениті жакети Bar скроєні без використання додаткових старомодних накладок. Лише до міліметра вивірений крій.
Прагнення до невагомості – ще одна з важливих рис цієї колекції. Марія Грація К'юрі активно використала напівпрозорі вуалі, але закрила ними не просто обличчя моделей, а покрила плечі і руки. Цей прийом допоміг їй дотримати баланс і уникнути ваговитості складних архітектурних форм.
Не залишився подіум і без гумору. Закрила шоу модель у міні-сукні, що повторює штаб-квартиру Dior на авеню Монтень, 30. Тепер свою носибельну версію легендарного будинку може придбати кожен фанат бренду.