Колекція макіяжу Dior Backstage у BROCARD
Promotion
У листопаді в мережі парфумерно-косметичних магазинів BROCARD з'явилися знамениті засоби Dior Backstage. Розповідаємо, що потрібно про них знати, і чому їх треба спробувати кожному.
Презентація відбулась у корнері Dior у ТЦ "Універмаг "Україна". Блогери під керівництвом професійних візажистів робили собі макіяж із засобів з нової лінії, філософія якої – професійна стійкість і простота нанесення, доступна навіть новачкам. Лінія складається з універсальних продуктів, кожен з яких є багатофункціональним, і які можна використовувати для кількох цілей. Як минула презентація, дивіться в галереї.
Коли Пітер Філіпс прийшов у Dior на посаду креативного директора по макіяжу, у нього був величезний досвід створення образів для модних шоу і зйомок у глянці – від Vogue до Dazed. На відміну від багатьох колег, які не працюють за лаштунками, а воліють зосередитися на розробці колекцій, відтінків і засобів (наприклад, Ніколя Деженн у Givenchy), Філіпс активно співпрацював з креативними директорами Dior – спочатку з Рафом Сімонсом, потім – з Марією Грацією К'юрі.
Він створював б'юті-образи для показів і для рекламних кампаній Dior. А паралельно – розробляв косметику, яка була б однаково доречною для професіоналів і звичайних користувачів. Результатом його пошуків і тридцятирічного досвіду в індустрії стала колекція макіяжу Dior Backstage.
Набори косметики (або "палетки" на професійному сленгу візажистів) складали так, щоб у результаті вдався максимально практичний інструмент, яким могли б користуватися люди з різними відтінками шкіри і з різними навичками щодо макіяжу.
Кольори поєднуються один з одним, добре нашаровуються і змішуються. Текстури і відтінки перевірені в умовах, наближених до бойових – зйомки, шоу, софіти, спорт, басейн, негода і т.д. Засоби – універсальні, кожен можна використовувати для кількох цілей.
Лінію Dior Backstage дійсно використовують за лаштунками показів Dior. Це видно з репортажних фотографій, які потрапляють в мережу після шоу.
У лінії Dior Backstage – 40 відтінків тональної основи Runway Proof (у BROCARD представлені 30 з них). У тональної основи повітряна текстура і формула на водній основі – під час контакту зі шкірою, вона підлаштовується до її природного відтінку.
Також у колекції Dior Backstage палетка хайлайтерів The Glow Face Palette, дві палетки для повік, палетки для контурингу і макіяжу губ, дві палетки для макіяжу брів Backstage Eye Palette – віск для закріплення і два відтінки тіней, 14 кистей для макіяжу.
Засоби Dior Backstage випускають в легких, практичних упаковках, ідеальних для транспортування. Тональні основи виробляють у прозорих флаконах мінімалістичного дизайну, а тіні і рум'яна забезпечені прозорими кришками, які дають змогу відразу бачити продукт і швидко вибирати потрібний тон.
В Україні лінія Dior Backstage представлена тільки у BROCARD – у київських магазинах "Універмаг "Україна" і "Арена-Сіті" та харківському ТРЦ "Караван". Для клієнтів BROCARD у корнері Dior працюють професійні візажисти – до 17 листопада 2018 року за умови купівлі декоративної косметики у магазинах BROCARD клієнти отримують запрошення на персональну makeup-сесію Dior Backstage в ТЦ "Універмаг "Україна", "Арена-Сіті" (Київ) або "Караван" (Харків).