До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Костюми Елізабет Тейлор у фільмі "Клеопатра"

Культова стрічка "Клеопатра" залишила свій слід в історії кіно з різних причин: від величезних перевитрат виробництва, які майже збанкрутували кінокомпанію 20th Century Fox, до скандальної любовної інтриги, яка закрутилась між головними акторами Елізабет Тейлор і Річардом Бартоном під час зйомок. Але, незважаючи на витрачені мільйони і хімію пари, саме візуальні ефекти змусили глядачів запам'ятати цей фільм – насамперед розкішні костюми Ліз Тейлор, у яких вона з'являлася в картині. До дня народження великої цариці, а історики стверджують, що вона народилася саме 2 листопада, Vogue.ua згадує найяскравіші образи "Клеопатри".

24-каратний золотий кейп Елізабет Тейлор був стилізований під крила фенікса. Цей образ став складним у виконанні: його збирали з тонких смужок золотої шкіри і прикрашали тисячами намистин, стеклярусом і бісером. 2012 року кейп продали на аукціоні за $59,375. До того моменту він зберігався на студії в кедровій шафі, обгорнутий в прості паперові серветки.

Реклама

<b>Клеопатра 1</b>

У Елізабет Тейлор у фільмі "Клеопатра" було 65 костюмів – рекордна кількість в історії кінематографу на той час. Тільки на її вбрання витратили 194 800 доларів. В цілому для фільму створили колосальну кількість вбрань – 26 000. Крім цього, тільки окремо для натовпу виготовили 8 000 пар взуття. Дівчата-статистки скаржилися на занадто відверті костюми, які, за їхніми словами, спровокували досить вульгарну поведінку з боку чоловічого колективу. Студії навіть довелося наймати для них спеціальну охорону.

<b>Клеопатра 2</b>

Безсумнівно, фільм не залишив байдужим і fashion-світ. Завдяки "Клеопатрі" стали популярними персні-змії, кафи для рук, максісукні, геометричні стрижки і макіяж Cleopatra Eye.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.