КУПИТИ КВИТКИ

Іван Дорн в одязі українських брендів під час Каннського кінофестивалю

У межах 74-го Каннського кінофестивалю відбулася прем’єра фільму Кирила Серебренникова "Петрови в грипі", знятого у співпраці з Францією, Німеччиною і Швейцарією. Одну з провідних ролей у стрічці виконав Іван Дорн, який разом з командою приїхав на Лазурове узбережжя, щоб представити картину. На червоній доріжці Канн і на пресконференції Дорн з’явився в українських брендах bettter.us і JUL. Музикант розповів Vogue MAN UA, як і чому вибрав ці марки і хто допоміг йому скласти образи.

"Образи для Канн я підбирав з Юлею Пеліпас, моєю дружиною Анастасією, а також радився зі своєю стилісткою Лерою Агузаровою, з якою співпрацюю з початку своєї сольної кар’єри. Саме ці три людини відповідали за мій стиль.

Реклама.
Команда фильма Команда фільму "Петрови в грипі"

Спершу ми з Юлею в Києві підібрали образи від bettter — бежевий костюм з чорною сорочкою, а також штани кльош і футболку з принтом і написом "Boys Do Cry", яку Юля буквально зняла з себе і віддала мені. Лера і моя дружина переконали мене взути Maison Margiela Tabi.

Моя Настя привезла з собою в Канни дві футболки з колаборації JUL x Ukrainian Folks з написами: "Galya Carries Water" і "Black Brows, Brown Eyes". Одну з них я вирішив вдягнути на пресконференцію.

Иван Дорн в футболке JUL x Ukrainian FolksІван Дорн у футболці JUL x Ukrainian Folks

Я українець — і, звісно ж, усе українське мені близьке й миле. А те, що особливо стильно, талановито виготовлено, — цим хочеться ділитися, популяризувати й демонструвати світу".

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.