До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Король сучасності: Філіп Пляйн про запуск нового аромату NO LIMIT$

Філіп Пляйн захопився створенням ароматів у 2019 році. Тоді німецький дизайнер зацікавив публіку дебютними парфумами THE $KULL — як маніфестом повноти й розкоші життя. Тепер ми знайомимося з новим ольфакторним поступом Пляйна — ароматом NO LIMIT$, присвяченим гедонізму, відмові від правил, веселощам і насолоді.

Разом зBrocard розбираємося, як нові парфуми Philipp Plein NO LIMIT$зачарували публіку цього разу.

Реклама
Парфуми NO LIMIT$, Philipp Plein
Ідея створення

Новий чоловічий аромат NO LIMIT$ Філіп Пляйн розробив спільно з відомим парфумером Альберто Морільясом. За словами Пляйна, ці парфуми стали втіленням його любові до життя без обмежень. Дизайнер не перестає хвалитися: "Я завжди надавав багато уваги парфумам і завжди використовую насичені аромати. Ті, хто зі мною працює, знають, що шлейф мого аромату з’являється раніше за мене!".

Філіпп Пляйн й Альберто Морільяс

Спеціально для Philipp Plein Альберто Морільяс створив чотири насичені аромати й поєднав їх в одну формулу, яка не тільки переливається різними відтінками, сповненими життя, шаленства й волі, а й прекрасно розкривається як на чоловічому, так і жіночому тілі. "Я не люблю робити відмінностей між статями, особливо в парфумерії. Аромат — це не сукня. Так, чоловікам теж личать сукні, але силует більше пасує до вигинів жіночого тіла. Один аромат може бути для всіх, без обмежень", — зазначає Пляйн.

Альберто Морільяс порівнює ідею парфумів з ольфакторним татуюванням: "Я хотів втілити в цьому ароматі нестримну енергію Філіпа, його захопливе життя, його безмежний світ". Парфуми NO LIMIT$ зачаровують й огортають, надихають і бентежать. Усьому виною віртуозне поєднання пряних, шкіряних і деревних відтінків.

Особливий флакон

Для аромату вигадали чорний прямокутний флакон у формі кредитної картки з номіналом в один трильйон доларів. Така показна розкіш дуже символічна: "Картка з трильйоном на балансі — чи є переконливіший спосіб продемонструвати, що ви досягли всього? — запитує Пляйн. — Немає мрії, якої ви не могли б утілити. Дуже просте й потужне послання". І хоча слова дизайнера можуть видатися занадто пафосними, парфуми NO LIMIT$ чудово виявляють свій потенціал, транслюючи у світ азарт, веселощі, гроші й секс — і стильний флакон добре в цьому допомагає.

Парфуми NO LIMIT$, Philipp Plein

"Я мрійник і мені подобається створювати для своїх клієнтів враження й світи неймовірних відчуттів, як, наприклад, на моїх модних показах. Флакон NO LIMIT$ уособлює світ можливостей. Аромат втілює те, що глядач відчуває під час моїх показів: ви потрапляєте у світ з іграшками для успішних чоловіків, з грандіозними ідеями та фантазіями", — розповідає Пляйн.

Формула аромату

Формула парфумів NO LIMIT$ увібрала в себе чотири настрої: енергію напруги, любов до великих грошей, сексуальний потяг і силу. "Це втілення мрії, — каже Пляйн. — Альберто Морільяс — геній. Він має дар поєднувати аромати, створюючи культові сенсації, сповнені емоцій, і він прекрасно зрозумів моє бачення, стиль життя й бренд".

Альберто Морільяс

Енергію напруги втілили яскраві акватичні ноти, освіжний бергамот та імбир. Розкіш грошей і хрускіт купюр відповідально передали терпкі прянощі: чорний перець, кардамон, кориця, гвоздика й бадьян. Це поєднання викликає ейфорію й п’янить — як дорогий алкоголь і пачки грошей. За сексуальний потяг, що межує з титулом забороненої насолоди, відповідає темний шоколад, чорна ваніль, бурбон, ладан і чорна амбра. Вишенька на торті (або те, через що хочеться купатися в цьому ароматі) — поєднання "лазерного дерева", кедра, пачулів, уда й шкіри. Ці інгредієнти стали м’язами NO LIMIT$, які гармонійно поєднують між собою всі настрої, вирізняючи на шкірі власника аромату те, чого хочеться найбільше, чи то нестримна сексуальність, чи то магнетизм до великих грошей.

Як каже Філіп Пляйн, головними прихильниками бренду є представники покоління Z, оскільки "молоді люди перебувають у пошуках натхнення й бажають бути причетними до чогось великого й виражати себе на всі 100%". І здається, все, що потрібно сучасності, — не мати меж. Якщо вірити словам Пляйна, то його нові парфуми NO LIMIT$ можуть стати важелем до втілення в реальності всього: заборонених фантазій, матеріальних бажань, життєвих мрій. "Незалежно від того, що кажуть, я завжди все добре обмірковую. Тому, коли я щось роблю, то повністю впевнений у власних діях", — запевняє Пляйн.

"Філіп Пляйн. Ноу Лімітс. Зе Скал. На правах реклами. Парфумерно-косметична продукція. ТОВ "Егзагон". Тел.: (044) 33-77-000, www.hexagone.ua"

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.