RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Художник Вова Воротньов і Слава Лепшеєв запускають бренд одягу

16 вересня 2020

Художник Вова Воротньов і засновник вечірок СХЕМА Слава Лепшеєв створюватимуть одяг під брендом Samopal International. До першої колекції новоспеченого лейбла ввійшли футболки унісекс із принтами, які переграють різні популярні назви, знаки або символи.

Вова Воротньов і Слава Лепшеєв

«У межах Samopal International ми вдаємося до дадаїстської гри зі знаками, якими оточена сучасна людина. Використовуючи впізнаваність глобального корпоративного таврування, ми, вандалізуючи це, привносимо фольклорну інваріантність, карнавальне переосмислення і водночас будуємо уніформу нової критичної ідентичності», — зазначає Воротньов.

Samopal International

«Мені подобається те, що робить Вова. І Samopal International став логічним продовженням нашої співпраці, перед якою ми разом робили вечірки ВОЛОДЯ», — каже Лепшеєв.

Samopal International

У планах бренду розширення асортименту й створення платформи для співпраці з локальними й світовими брендами та дизайнерами. Samopal International випускатиме кілька колекцій на рік і дропи, які можна буде придбати в онлайн-магазині.

Вова Воротньов — український художник, який мимоволі став копірайтером прориву українських дизайнерів на міжнародній сцені. Антон Белінський на конкурс LVMH у 2014 році поїхав з колекцією речей у супрематистській палітрі Малевича зі слоганом Poor but Cool авторства Воротньова. Фразу із захватом цитувала міжнародна преса й інсайдери, пов’язуючи її з творчим піднесенням загартованої в боротьбі революції української нації. Яскраві приклади цього переосмислення забезпечили художнику репутацію інтелігентного троля. Серед його жестів — розгойдування полеміки про красу муралів з укиданням у дискусію поняття «артзабруднення середовища» або лаконічний коментар на тему загальної феєрії з приводу брендування Києва «Новим Берліном» (пост на «Фейсбуці» і принт на футболці у вигляді відомої карикатури гетьмана Скоропадського, що тікає з Києва до Берліна в 1918 році).

Украинские дизайнеры ·

Ще в розділі Бренд

Популярне