До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Що слід знати про бренд Lardini

У київському ЦУМі – свіже поповнення чоловічої колекції. До універмагу приїхала лінія м'яких піджаків і брючних костюмів з вовни і кашеміру італійського лейблу Lardini. Розповідаємо, чому варто звернути увагу на цей бренд.

Фото: Lardini

Історія Lardini почалася 1978 року, коли 18-річний Луїджі Лардіні, за підтримки його сім'ї, відкрив невеличке ательє з виготовлення верхнього одягу. Майстерня стала місцем, де пристрасть сім'ї Лардіні відточувала суміш традицій, любові до краси і спраги чогось нового і сучасного. Ательє було початком мрії, яка в підсумку перетворилася на реальність у вигляді величезної компанії.

Реклама
Фото: Lardini

З 1998 року Lardini почали випускати чоловічі колекції. З тих пір компанія демонструє різноманітність, здатну обслужити широке коло клієнтів. Lardini асоціюють з традиційним пошиттям, пристрастю до краси і постійним поглядом у майбутнє.

Фото: Lardini

"Один за всіх і всі за одного" – принцип, за яким завжди працює сім'я Лардіні. Саме такі цінності є основою і рушійною силою, що приносить інновації в компанію. Сьогодні нове покоління, яке виросло з любов'ю до тканини і умілими руками кравця, зайняло своє місце на чолі компанії, щоб вести її в майбутнє.

Фото: Lardini

Щодня 1400 осіб створюють одяг Lardini. Шмат тканини повинен пройти майже 200 кроків – від обробки, яка запобігає втраті форми і гарантує ідеальну посадку, до різання, 150 етапів зборки і більше 20 пресингу.

Але в компанії на перше місце ставлять навіть не якість, а сімейні цінності. Лардіні сприймають своє дітище як особистість – з характером і прагненням до самовдосконалення.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.