Яскравий стиль 2000-х знову на піку популярності — і ось чому
2003 рік, гіт Брітні Спірс "In the Zone" очолює чарти, соціальні мережі ще не поглинули нашого життя, а Періс Гілтон і Ніколь Річі захоплюють телеекрани в серіалі "Просте життя", вибираючи кепки з нашивками. Звісно, мода 2000 року загалом має не найкращу репутацію, іноді вона навіть могла бути позбавленою смаку — чого варті тільки об’ємні ремені, які носили буквально з усім, — адже мода тих часів була менш продуманою, ніж у середньостатистичної знаменитості сьогодні. Однак не варто ставитися занадто сентиментально до моди минулого — 2021 року, подобається вам це чи ні, стиль початку нульових повертається з подвоєною силою.
Перша ностальгічна хвиля прокотилася на початку серпня минулого року, коли модну першість взяли джинси bootcut і шовкові хустки як топи. Незабаром естетика нульових з’явилася й на подіумах, де такі бренди, як Blumarine, представили мінісукні з рюшами, яскраві ремені й джинси з низькою посадкою. І нині ця тенденція набирає обертів і на вулицях модних столиць. Протягом літа такі зірки, як Ріанна, Дуа Ліпа, Белла Гадід і багато інших, вибирали одяг у дусі 2000-х і надавали йому нового, сучасного вигляду.
Кепка — один з найяскравіших аксесуарів тієї епохи, що вийшли на перший план. Із сітчастою спинкою й нашивками, вони були в моді на початку 2000-х. Початок цієї тенденції значною мірою приписують Джастінові Тімберлейку, коли він надів кепку Von Dutch на афтепаті Ґреммі у 2003 році. Ештон Катчер, Гвен Стефані, Ліндсі Логан також носили їх тоді. Вісімнадцять років по тому, у квітні 2021 року Ріанна представила новий погляд на образ, надівши кепку зі спортивним костюмом і сумкою Prada. А нещодавно Гейлі Бібер також вирушила до Вегаса, взявши із собою яскравий аксесуар кислотного кольору.
Головний трюк полягає в тому, щоб дати змогу кепці зайняти центральне місце, а іншу частину образу зберегти простою. У той час, як зірки 2000 року носили свої аксесуари Von Dutch з максималістичним вбранням — наприклад, з рваними джинсами, камуфляжними футболками й сонцезахисними окулярами, прикрашеними камінням, — тепер вся річ у тім, щоб знайти баланс. Інді-лейбл Beepy Bella демонструє власний погляд на аксесуари, які виготовляє, зокрема й із джинсової тканини, прикрашаючи їх кристалами Swarovski. "Я люблю грати з ностальгією у своїх роботах", — каже дизайнерка Beepy Bella Ізабелла Лалонд.
Футболки Ed Hardy — яскравий маркер моди 2000-х — також переживають відродження. Яскраві топи із черепами й тиграми, прикрашені стразами, недавно для своїх образів вибрали Белла Гадід і Аддісон Рей. На різних майданчиках вінтажні моделі нині коштують понад 200 доларів, а Ед Гарді такий популярний, що навіть запустив streetwear-бренд під назвою By Appointment Only. Нові лейбли тепер також переосмислюють образи Еда Гарді, але артистичніше й вишуканіше, як, наприклад, Джульєтта Джонстон, яка вручну розфарбовує футболки й штани.
Джинси із заниженою талією й широкі шифонові хустки — дві тенденції, популярність яких зростає впродовж кількох сезонів. Перші натяки ностальгії з’явилися на подіумі ще у 2017 році, а цими вихідними Дуа Ліпа поділилася в Instagram своїм образом у рожевому топі, зробленому з хустки, та мішкуватих джинсах.
Ця тенденція, безумовно, не для мінімалістів, але все ж варто дати їй шанс і дозволити своєму внутрішньому підлітку 2000-х розігратися.
Текст: Christian Allaire
За матеріалами vogue.com.