RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Зірка нової кампанії Marc Jacobs — про зміну ставлення до повних людей

09 серпня 2020

Ісландська модель Ізольд Халлдорудоттір пояснила, чому світ потребує кращої репрезентації повних людей, розповіла про прийняття власної краси і про те, як поширює канони бодіпозитиву, використовуючи свій хештег #fatgirloncam в Instagram.

Новая кампания Марка ДжейкобсаPhoto: Alexandra Arnold

"Я б радше повернулася до статусу кво, ніж була б "нормальною", — каже модель і бодіпозитивна активістка Ізольд Халлдорудоттір. Їй знадобилося чимало часу, щоб досягти такої упевненості в собі. Живучи в Ісландії, 23-річна дівчина завжди почувалася аутсайдеркою, поки не зіткнулася з розладом харчової поведінки через відчайдушні спроби відповідати тому, що люди вважають "нормою".

Після перемоги в конкурсі в 2016 році, де для видання Love її фотографувала Кендалл Дженнер, Халлдорудоттір зрозуміла, що досить — настав час припинити вибачатися і стати тим, ким вона була. Так вона почала публікувати свої світлини з хештегом #fatgirloncam, щоб звільнити слово "товстий" від негативних конотацій. Через чотири роки бодіпозитивної активності дівчина стала зіркою нової парфумерної кампанії Marc Jacobs Perfect. Ми зв'язалися з Халлдорудоттір через електронну пошту, щоб дізнатися: що означає для неї кампанія Marc Jacobs і чому ми прекрасні сами такими, якими є.

Исландская модель в новой кампании Марка ДжейкобсаPhoto: Alexandra Arnold

Коли ти дорослішала в Ісландії, що вважалося стереотипно красивим?

“Бути худим означало бути нормальним. Якщо ви були трохи більшими, то ставали аутсайдером і фріком, тому в дитинстві мені було складно спілкуватися з будь-ким. Навіть сьогодні я все ще відчуваю на собі осудливі погляди, хоча мене це більше не бентежить".

Як воно, бути аутсайдером?

"В Ісландії так небагато населення (трохи більше 360 000 чоловік), що я почувалася в ізоляції. Я не пам'ятаю, щоб у дитинстві у мене було багато друзів, а шанс зустріти когось нового дорівнював нулю. Зараз цікаво дивитися на це збоку — розуміючи, що більшість дітей, з якими я ходила до школи, ймовірно, відчували те ж саме, що і я, і просто не знали, як це висловити".

Ти коли-небудь прагнула відповідати стереотипним ідеалам краси?

"Щодня! Я почала прославляти розлади харчової поведінки, думаючи, що якщо я просто припиню їсти, все буде добре. Я не пам'ятаю часу, коли б не сиділа на новій дієті, або не випробовувала нову програму фітнесу — просто робила все, що могла, щоб схуднути. Я навіть просила друзів допомагати мені зі шкільним обідом, щоб я не переїдала. Досі я страждаю від почуття провини, постійно намагаючись відрізнити почуття голоду від жадібності."

Якої миті ти вирішила прийняти свою красу і що відчувала при цьому?

"Минуло зовсім небагато часу після того, як у журналі Love зявилося моє фото. Мені тоді тільки виповнився 21 рік, і я зрозуміла, що більшу частину свого життя провела, прикидаючись кимось іншим. Побачивши себе, представлену з усіма своїми "недоліками", я відчула сміливість жити своїм життям, не ховаючись. Відчула неймовірну свободу, щоб відпустити всі сумніви".

Photo: Alexandra Arnold

Що для тебе означає бути моделлю?

"Моделінг дав мені можливість пізнати себе. Він виштовхнув мене із зони комфорту і подарував свободу досліджувати захопливі речі і при цьому присвячувати себе таким важливим темам, як різноманітність (від англ. diversity — прим. ред.). Я зустріла безліч талановитих людей — фотографів, сценографів, візажистів, стилістів, креативних директорів і багатьох інших. Кожен з них вплинув на моє життя. Моделінг — це для мене все".

Що ти думаєш про ставлення індустрії краси до великих тіл? Як воно може змінитися?

"Упродовж тривалого часу медіа зневажливо ставилися до повних людей. Нас відштовхнули, навмисне змусивши почуватися виключеними з розмови. Єдиний спосіб змінити це — вимагати місце за столом, і не одне, а багато. Я не хочу бути запасним варіантом, я не хочу бути своєю plus-size маркою або володіти крамницею десь за рогом. Я заслуговую на те, щоб бути в одній кімнаті з усіма, бути попереду і в центрі".

Чого ти сподіваєшся досягти активізмом?

"В цілому, мій активізм для тих, хто почувається небажаним. Ми всі заслуговуємо на те, щоб почуватися на рівних, особливо зараз, під час расової пандемії. Важливо говорити, діяти і вимагати справедливості. Не лише сьогодні, а завжди".

Ти використовуєш під своїми світлинами хештег #fatgirloncam. Чого ти намагаєшся досягти, використовуючи слово "товстий"?

"Упродовж багатьох років люди використовували це слово проти мене. Вони намагалися використовувати слово "товстий" як образу, щоб "опустити" і налякати мене, хоча насправді це всього лише прикметник. Це слово описує мій зовнішній вигляд, але не те, ким я є. Моя цінність не ґрунтується на моїй вазі. Називати когось товстим — це все одно, що називати когось худим, але чомусь ці слова мають різні конотації, і я хочу це змінити".

Photo: Alexandra Arnold

Що це означає — бути частиною нової кампанії Марка Джейкобса?

"Це означає зміни. Десь у світі хтось подумає про себе: "Це могла бути я". У мене ніколи не було такого, коли я була молодшою, бо у мене не було шансу бути представленою в медіа або у принципі десь бути. Шанс попрацювати з Марком Джейкобсом — це не тільки здійснення мрії, але і реальний крок уперед до інклюзивності, і це те, чого я прагну для всіх нас. Кампанія розповідає про дуже багато речей!"

Кампанія говорить про те, що ми прекрасні такими, якими ми є. Як цей сентимент резонує у тебе?

"Це дає величезну силу, щоб сказати, що ви прекрасні які є, без гонитви за стандартами, що вказують, якими ви маєте бути. При цьому для мене не існує такої речі, як самоприйняття. Вам не слід приймати що-небудь у собі, треба кидати виклик тому, ким ви є сьогодні, щоб завтра думки і погляди не впливали на вас, а підштовхували до подальшого розвитку".

Крім інклюзивних кампаній і модних показів, що ще потрібно зробити, щоб в цілому змінити сприйняття повних людей?

"Кінець кінцем, ми повинні відмовитися від упередження, що ніхто з нас не ідеальний. Ідея того, що у нас є недоліки і невпевненість,  розроблена системою, для якої вигідні наші сумніви. Вони кажуть, що краса в очах того, хто дивиться, але чому незнайомець може передбачати вашу цінність? Щоб рухатися вперед, нам потрібно зламати ці стереотипи і відновити розуміння того, що досить бути такими, якими ми є".

Що змушує тебе почуватися чудово?

"Коли я активно шукаю своє місце в моделінгу чи в особистому житті. У дитинстві я завжди боялася "показуватися", бути в центрі уваги. Сьогодні я намагаюся кидати виклик своїм сумнівам, щоб повністю їх позбутися".

Photo: Alexandra Arnold

Текст: Tish Weinstock

@marcjacobs BTS shot by Alexandra Arnold @thealexandraarnold 

Creative direction & styling by Katie Grand @kegrand

Casting by Anita Bitton @Bitton at @EstablishmentNY

Hair by Gary Gill @GaryGillHair

Makeup by Diane Kendal @Diane.Kendal

Nails by Mei @NailsByMei

Марк Джейкобс ·

Ще в розділі Персона

Популярне