RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Vogue UA представляє новий номер: квітень 2020

16 березня 2020

Квітневий номер Vogue UA досліджує тему нової жіночності. Невипадково на його обкладинці — музикантка, актриса, модель Кая Вілкінс, різнобічно обдарована й харизматична, – у відвертій сукні Dior, що її створила Марія Грація Кюрі, яка своїми колекціями відкрито підтримує феміністок. У контексті Vogue напівоголені груди Каї – це не лише виклик пуританству та символ empowerment, але також мистецький об’єкт і модний фетиш.

На обкладинці: сукня з органзи, бра та шорти, все — Dior

Ми пропонуємо до розгляду головні тренди, представлені у модних колекціях сезону, — усі вони так чи інакше пов’язані з основними інстинктами й демонстрацією сили та сексуальності. На користь цього свідчить і розмова з американською дизайнеркою Неллі Партоу: її нова лінія одягу — це уніформа для жінок, які свідомі своїх переваг.

Fashion-зйомки номера декодують нову жіночність. Її складові, як виявилось, можуть не лише підтримувати неперервність beauty-традицій, але й заперечувати модні аксіоми. Так, символічне значення червоної помади з моменту її появи не раз змінювалося кардинально, проте сьогодні червоні губи – незаперечний атрибут жіночності. Чоловічі силуети та пропорції у жіночому гардеробі – один з головних прийомів power dressing 1980-х – у наш час свідчать радше про відмову від гендерних стереотипів. А мінімалістичне біле вбрання і закриті чорні сукні викликають двоїсті асоціації: у певних колах, як і колись, означають невинність і покірливість, а в інших – наприклад, навколомодних – символізують причетність до «втаємничених», естетську незворушність.

Тема нової жіночності тісно пов’язана з акцептацією і метаморфозами. У квітневому номері варіації об’єднання речей із колекцій нового сезону та власного гардероба демонструють дебютантки модельного бізнесу з усієї планети. А майстрині з київської студії Troyanda представляють власні приклади перетворення пересічних предметів на об’єкти високого мистецтва. Надихає й історія біологині Євгенії Прекрасної: вона саме зараз досліджує флору в Антарктиді, а для Vogue UA написала есе про те, як змінює життя полярна зимівка.

Для фемін нового часу будь-які кордони умовні, а обмеження і назагал неможливі. Переконатися у цьому легко, здійснивши віртуальну екскурсію незвичним будинком родини Вестів, до дизайну котрого, як з’ясувалося, доклала зусиль і сама Кім Кардаш’ян-Вест.

«Жінкою не народжуються, нею стають» – писала у 1949 році Сімона де Бовуар. Сімдесят років по тому жінка нарешті конструює себе сама. Під обкладинкою цього номера Vogue UA — досить доказів.

Над обкладинкою працювали:

Фото: James Brodribb

Стиль: Julie Ragolia

Зачіски: Conrad Dornan @Frank Reps.

Макіяж: Maud Laceppe @The Wall Group.

Манікюр: Noriko @Artlist NY.

Продюсер: Bonnie Osborn, Cadence NY.

Сет-дизайн: Hans Maharawal
@The Wall Group.

Кастинг: Morgan Maher

@Establishment NY; Larissa Gunn.

Модель: Kaya Wilkins @The Society.

Подяка — Loew’s Jersey Theatre,
Matthew Jamal

Vogue ·

Ще в розділі Бренд

Популярне