RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Vogue Global Conversations: П’єр Паоло Піччоллі — про мрії й нові правила

09 травня 2020

У новій частині Vogue Global Conversations головна редакторка Vogue Paris Еммануель Альт обговорила з креативним директором Valentino П’єрпаоло Піччоллі кілька важливих питань.

Прямо зараз ми як ніколи відчуваємо, що живемо у світі обмежень: вам не можна ходити в певні місця, робити ті чи інші справи, бачитися з людьми. Але креативний директор Valentino П’єрпаоло Піччолі знає, як подолати всі заборони в період пандемії коронаірусу. Його відповідь — і далі мріяти. Сидячи в себе вдома в італійському місті Неттуно, Піччолі взяв участь у новій конференції Vogue Global Conversations: разом з головною редакторкою французького Vogue Еммануель Альт він обговорив, які мрії здатна дарувати мода й чому вона завжди є формою ескапізму.

 «Наразі всім нам потрібно мислити непересічно, — почав Піччолі. — Потрібно створити нові правила». Саме над цим він працює у Valentino, де відповідає за жіночу, чоловічу, аксесуарну й кутюрну лінійки. На його погляд, мода насамперед має дарувати радість і простір для фантазії. «Для мене «мода» занадто сильне слово. За останній десяток років я зробив багато всього... Але ви відчуваєте зв’язок не з речами, а з людьми, і робите це за допомогою емоцій, — каже дизайнер. — Думаю, мода — це наше уявлення про красу в контексті цього періоду часу... Вона міцно пов’язана з мріями, емоціями, поезією і легкістю».

Згадавши знамениту цитату Діани Вріланд, «дайте їм те, що вони підсвідомо хочуть», Піччолі продовжує: «Суть не в тому, щоб виробляти нові речі, — важливо давати людям мрії й нові емоції, які так потрібні в цей момент».

Але як створити нове майбутнє в епоху, коли сьогодення таке нестабільне? Піччолі впевнений, що дизайнери можуть досягти цієї мети тільки за допомогою своєї творчості, а не пустими маркетинговими заявами. «Я не хочу робити якихось заяв з приводу інклюзивності, — говорить він. — Якщо ви працюєте в моді, думаю, ви можете залишатися релевантним, тільки якщо транслюєте свої ідеї через колекції, а не слогани... Ми багато говоримо про інклюзивність і різноманітність. Але я не думаю, що розмови можуть чимось допомогти — потрібно переходити до активних дій, а не говорити».

Альт згадала кутюрний показ Valentino весна-літо 2019, у фіналі якого на подіум вийшли тільки темношкірі моделі, — на її думку, це був момент спільності та єднання. Така ідея йде руч об руч із філософією Піччолі створити навколо бренду повноцінне ком’юніті. «Це відповідає запитам нового світу, — говорить він. — Мені здається, ком’юніті — це група людей, яка поділяє спільні цінності. Така концепція відрізняється від ідеї лайфстайлу, яка була актуальна останні 10 років. Коли ми говоримо про лайфстайл, маємо на увазі щось поверхове, тоді як поняття ком’юніті відповідає глибиннішим поняттям. Мені здається, тепер як ніколи раніше нам потрібно формувати ком’юніті людей зі спільними цінностями».

Цього місяця Valentino анонсували свою нову кампанію Empathy. У межах проєкту 24 прихильні до марки селебриті, включно з Гвінет Пелтроу, Россі де Пальмою і Адут Акеч, позували в речах з нової колекції бренду, а фотографували їх близькі люди, з якими вони проводять час у самоізоляції. Оскільки всі зірки взяли участь у кампейні на безоплатній основі, Valentino переказали бюджет знімання в один мільйон доларів римській лікарні Lazzaro Spallanzani. «Кампанія — плід нашої праці, іміджі, які ми створили, але завдяки цій роботі ми можемо пожертвувати гроші нужденним, — каже Піччолі. — Єдине, що мені до снаги — добре робити свою роботу й сподіватися, що вона може допомогти іншим людям».

Піччолі також розповів, як він разом з працівниками ательє Valentino працює над новою кутюрною колекцією, яку бренд представить ближче до кінця року. Він упевнений, що Дім має й далі бути на передовій кутюру, як робив це впродовж багатьох десятиліть. Його завдання — створювати речі «неймовірної краси». «Думаю, що навіть у такій ситуації — це вкрай важливо. Перед нами стоїть величезна відповідальність за те, щоб давати людям можливість мріяти. Це наша робота, — каже Піччолі. — Навіть якщо ви відчуваєте вектор часу, я не думаю, що ви маєте зображати те, що відбувається. Але важливо реагувати на ситуацію й давати нові ідеї про те, що є краса. Потрібно давати людям можливість побачити світло в кінці тунелю, а не плодити темряву». І для Піччолі цей світ — можливість творити на повну силу.

Текст: STEFF YOTKA

Valentino · #STAYHOME ·

Ще в розділі Бренд

Популярне