VOGUE UA CONFERENCE 2021FASHION & BUSINESS 9/09
RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Вічна жіночність: нова sustainable-колекція IMAGINE

21 липня 2021

Олена Беттяр, дизайнерка бренду IMAGINE, і далі фантазує на тему жіночності. У новій колекції вона обігрує знайомі силуети, але водночас дарує абсолютно нові відчуття.

IMAGINE

«Героїня IMAGINE — це завжди про легкість, класику, яка підкреслює, а не душить, і повагу до своїх рішень, — розповідає Олена Беттяр. — Тема поваги, в принципі, міцно закарбована в ДНК бренду: починаючи зі sustainable-бази колекцій (тканини створюються з переробленого пластику), факт наявності якої транслює принципи любові та гідного ставлення до планети, і закінчуючи образами IMAGINE — вони завжди про ненав’язливість, гру й шляхетне облямування внутрішніх якостей жінок».

IMAGINE

IMAGINE

IMAGINE

Остання колекція бренду вже сподівано розповідає про сукні, спідниці й кардигани, виготовлені в улюблених кольорах Беттяр — червоному, білому, небесно-блакитному й чорному. Цікавим акцентом колекції став шовковий костюм молочного відтінку. У ньому однаково кінематографічний вигляд матимуть вікенди в Одесі, вечері на Іск’є, танці на Ібіці й прогулянки у Форте-Деї Мармі. Об’єднавчим елементом лінії суконь стало складне драпування — дизайнерка використовує небанальний крій, щоб подарувати поняттю simple dress нове самовідчуття, а кожній складці — електризувальної енергії.

IMAGINE

IMAGINE

IMAGINE

Загалом рекламна кампанія бренду розповідає про щирість і зрозумілу красу. Цей одяг для чуттєвих і вольових жінок, що ведуть вільний спосіб життя. Тут ідеться про гедонізм, про спробу заново відкрити себе, і зрештою про те, щоб відпустити те, що ми не можемо контролювати, немов поділ летючої спідниці з рук.

IMAGINE

IMAGINE

IMAGINE

IMAGINE

Sustainability ·

Ще в розділі Бренд

Популярне