Увага на зап'ястя: нова рекламна кампанія годинників Gucci

18 червня 2019

Італійський модний Дім Gucci представив нову рекламну кампанію годинників, джерелом натхнення для якої послугувала культура рукостискань. Зйомку Алессандро Мікеле довірив американському фотографові Арі Маркопулосу, а головним героєм кампейну став політичний діяч, який за сюжетом зустрічає різних людей, і всі вони носять новий годинник Grip і G-Timeless Automatic з колекції Gucci.
 

Нова рекламна кампанія годинників Gucci

У центрі уваги нової рекламної кампанії – оновлена модель годинника Grip і нові версії G-Timeless Automatic. Дизайн моделі Grip відсилає до світу скейтбордингу і личитиме як дівчатам, так і чоловікам. Новий годинник щільно прилягає до зап'ястя і виконаний в двох дизайнах. Перша варіація наділена PVD-корпусом з жовтого золота, трьома віконцями, що відображають години, хвилини і дату, і PVD-браслетом з жовтого золота з гравіюванням GG. Інша версія годинника Grip оснащена сталевим корпусом і змінним зеленим ремінцем зі шкіри алігатора.

Нова рекламна кампанія годинників Gucci

 

Нова рекламна кампанія годинників Gucci

 

Нова рекламна кампанія годинників Gucci

Модель годинника G-Timeless Automatic має сталевий корпус, оснащена циферблатом з чорного оніксу з культовим зображенням бджіл Gucci і сталевим браслетом. Також є другий варіант – зі сталевим корпусом із застібкою з жовтого золота 750 проби, циферблатом з блакитного лазуриту із зображенням бджіл і змінним синім ремінцем зі шкіри ящірки.

Нова рекламна кампанія годинників Gucci

Нова рекламна кампанія годинників Gucci

Нова рекламна кампанія годинників Gucci

Нова рекламна кампанія годинників Gucci

Gucci ·

Ще в розділі Бренд

Популярне